آفتاب

مدیر کل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

مدیر کل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درحکم مرتضی بانک خطاب به قربان صیفی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده و مدیریتی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور نهاد ومدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌شوید.

بی‌تردید پاسخگویی به وظایف مرتبط با حوزه کاری ایجاب می‌نماید، با بهره‌مندی از تمای امکانات منابع دراختیار به گونه‌ای عمل شود تا با لحاظ کلیه ضوابط و قوانین حاکم، رعایت غبطه و صرفه و صلاح نهاد را سرلوحه کاری خود قرار داده و تامین نیازها و پاسخگویی به خواسته‌های تمامی سطوح مدیریتی و همکاران محترم را در زمینه‌های ارجاعی به صورتی روان و با نگاه خادمیت در دستور کار قرار دهید.

انتظار دارد با همسویی و همدلی تمامی همکاران صادق و متعهد شاغل درآن اداره کل و تعامل و مراوده سازمانی صمیمی و موثر و با بهره‌مندی از فرایند بهینه انجام کارها به ویژه در موضوعات مرتبط با خریدها ، امورقراردادها و پیمانکاران ، ترابری و نقلیه ، تعمیر و نگهداری ابنیه و مستحدثات اداری اصلاح و هر چه بیشتر امور را شاهد باشیم.

امید است با عنایت الهی و همکاری همکاران نهاد و دستگاه های ذیربط، در انجام وظایف قانونی و حسن جریان امور، با رعایت اصول قانونمداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیرو امید موفق باشید.

انتهای پیام

کد N538570

وبگردی