آفتاب
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

در برابر غدیر مسئولیت داریم

در برابر غدیر مسئولیت داریم

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور غدیر را بزرگ‌ترین سرمایه بشریت دانست و گفت: در برابر انتقال پیام غدیر به نسل آینده مسئول هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی روز یکشنبه در جشن عید غدیر در جمع کارکنان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بر اساس حدیث غدیر، ابلاغ پیام غدیر بر همه از جمله کسانی که در حادثه غدیر حضور داشتند و کسانی که حضور نداشتند واجب است.

وی با بیان اینکه اگر پیام غدیر حفظ می‌شد، امروز انسان‌ها گمراه نمی‌شدند، ادامه داد: گناه گمراهان امروز علاوه بر خودشان بر عهده کسانی است که تلاش کردند غدیر به سامان نرسد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه در برابر غدیر مسئولیت داریم، اضافه کرد: برخی افراد تمام سرمایه خود را می‌فروختند تا غدیر را ترویج کنند، امروز ما نیز وظیفه داریم تا پیام غدیر را به فرزندان، نسل آینده و جامعه منتقل کنیم.

وی پیام غدیر را با توجه به حدیث ثقلین قابل تفسیر دانست و افزود: غدیر مبین آن است که نمی‌توان با قرآن به صورت سلیقه‌ای برخورد کرد و باید آن را از طریق اهل بیت(ع) دنبال کرد.

جمشیدی وضعیت کنونی دنیای اسلام را نتیجه بی‌توجهی به این پیام دانست و گفت: این که اسلام لقلقه‌ای بر زبان برخی مدعیان مسلمانی شود، نتیجه غفلت از غدیر است.

وی گفت: داعش فتنه خودساخته غیرمسلمانان و مولود وهابیت است. وهابیت شجره خبیثه و مولود آن داعش است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور نتیجه کارهای داعش را ایجاد چهره‌ای منفور از اسلام در جهان دانست و اضافه کرد: نتیجه دوری از ولایت اهل بیت(ع) نزدیک شدن به ولایت کفر است.

انتهای پیام

کد N538468

وبگردی