آفتاب

روزنامه ارتش چین: شیوه‌های نظامی ضامن پیروزی در جنگ نیست

روزنامه ارتش چین: شیوه‌های نظامی ضامن پیروزی در جنگ نیست

روزنامه رسمی نظامی چین امروز (یکشنبه) نوشت، نقاط ضعف موجود در آموزش نظامی چین تهدیدی برای توانایی این کشور در مبارزه و پیروزی در جنگ است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات نظامی چین سندی را به یگان‌های نظامی ارسال کرده‌اند که در آن 40 نقطه ضعف کنونی در متدهای آموزشی ارتش جمهوری خلق ذکر شده است.

این روزنامه متعلق به ارتش آزادی بخش خلق چین نوشت: این مشکلات نشان دهنده کمبودها و نقاط ضعف در تشکیل نیروهای مبارز ارتش ما هستند. اگر نتوانیم این مشکلات را به طور کامل رفع کنیم، آن‌ها بر توانایی ارتش تاثیر گذاشته و مانع توانایی آن برای رفتن به جنگ می‌شود.

شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین برای تقویت توانایی نظامی 3 / 2 میلیون نیروی مسلح ارتش کشورش به شدت در تلاش است و اقدامات لازم را برای به روز رسانی نیروهایی که ترسیم کننده قدرت چین در سراسر آب‌های مورد مناقشه در دریای چین جنوبی و شرقی هستند، افزایش می‌دهد.

نیروهای مسلح چین اوایل سال جاری میلادی از سوی افسران بازنشسته و رسانه‌های دولتی چین به خاطر فساد نیروها مورد انتقاد قرار گرفتند.

این روزنامه نوشته است: چین باید درمانی برای "بیماری صلح" پیدا کند تا مطمئن شود که نیروهای مسلح توانایی پیروزی در یک جنگ واقعی را دارند.

مقامات نظامی مسائلی را برای نیروهای دریایی، هوایی وارتش چین مشخص کرده‌اند که شامل استانداردهای آموزشی و شیوه‌هایی برای یگان‌های نظامی و فرماندهان است.

انتهای پیام

کد N538407

وبگردی