آفتاب
ترقی در گفتگو با مهر:

همایش‌های همگرایی اصولگرایی استمرار دارد/ با محوریت جامعتین به سمت وحدت پیش می‌رویم

همایش‌های همگرایی اصولگرایی استمرار دارد/ با محوریت جامعتین به سمت وحدت پیش می‌رویم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از استمرار برگزاری همایش های اصولگرایی خبر داد و گفت: با محوریت و حمایت جامعتین به سمت وحدت اصولگرایان پیش می‌رویم.

حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری همایش همگرایی اصولگرایان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این همایش ها استمرار داشته باشد تا دیدگاه اصولگرایی به هم نزدیک شود و با استفاده از نظرات بزرگان صاحب نفوذ به یک تحلیل و نگاه مشترک درباره مسائل کشور برسیم.

وی افزود: طبیعتا این جلسات تاثیر بالایی در ایجاد همگرایی در بین اصولگرایان دارد و یک ضرورت است.

معاون امور بین الملل حزب موتلفه یادآور شد: طیف‌های گوناگونی از مجموعه اصولگرایی در همایش روز گذشته حضور داشتند. این حضور زمینه امیدواری را فراهم کرد که این جلسات با استقبال گروه های مختلف اصولگرایی به سمتی حرکتی کند تا با کمک جامعتین، وحدت اصولگرایی به یک نقطه واحد برسد.

وی در پایان تاکید کرد: باید فعالیت‌های خود را استمرار دهیم تا در انتخابات مجلس آینده به صورت هماهنگ و وحدت بخش عمل کنیم.

به گزارش مهر، همایش وحدت و همگرایی اصولگریان روز گذشته برگزار شد و آیت الله مصباح یزدی سخنران این مراسم بود. در این همایش از طیف های مختلف اصولگرایی حضور داشتند.

کد N538280

وبگردی