آفتاب

نبیل قاووق: لبنان در مرکز جنگ با تروریست‌ها قرار دارد

نبیل قاووق: لبنان در مرکز جنگ با تروریست‌ها قرار دارد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه این کشور در مرکز جنگ با تروریستها قرار دارد، گفت: ما با معادله ارتش، مردم و مقاومت مانع تکرار رخدادهای سنجار، موصل، و عین العرب در لبنان شدیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد: مقاومت توانست در کنار ارتش لبنان مانع از تحقق طرحی برای ایجاد فتنه در این کشور شود و ما با معادله ارتش، مردم و مقاومت مانع تکرار رخدادهای سنجار، موصل و عین العرب در لبنان شدیم و در حال حاضر تکفیری‌ها در عرسال و قلمون در محاصره قرار دارند.

وی گفت: پس از رخدادهای عرسال، بریتال و عسال الورد تکفیری ها تنها خسارت‌های جانی و مالی دیدند و نتوانستند گذرگاه امنی را چه در سوریه و چه در لبنان ایجاد کنند واین موفقیتی برای مقاومت است.

قاووق خاطرنشان کرد: کسانی که در کنار ارتش و مقاومت در مقابله با تروریست‌ها می‌ایستند شرافت وکرامت را به دست آورده‌اند و تنها مقاومت، شرف و بزرگی را برای لبنان به ارمغان می‌آورد.

وی تاکید کرد: لبنان امروز در مرکز جنگ قرار دارد.گروه داعش در حال پیشروی به سمت عرسال و مرزها در طرابلس و عکار است. جنگ در اوج خود قرار دارد و هر روز ارتش لبنان مورد هدف تروریست‌ها قرار می‌گیرد.

وی ضمن "حساس خواندن" مرحله کنونی گفت: تمامی گروه‌های سیاسی باید موضع آشکاری برای حمایت از ارتش لبنان اتخاذ کنند. کسانی که از تروریست‌ها حمایت می‌کنند و بر روی اقدامات آن‌ها سرپوش می‌گذارند در واقع به وطن خود خیانت و مرتکب اشتباه تاریخی بزرگی می‌شوند.

قاووق اظهار داشت: مرحله کنونی تحمل فریب‌ها، تحریکات و دو دستگی‌های سیاسی را ندارد ما باید در موضعی واحد برای مقابله با خطر تروریسم باشیم حتی اگر هر روز اتهامات علیه حزب الله بیشتر شود ما هیچ گاه از وظیفه ملی، اخلاقی و انسانی خود در حمایت از مردم و وطن دست نمی‌کشیم و بارها تاکید کرده‌ایم که ما پیروزی‌ها را در میدان جنگ به دست می‌آوریم.

انتهای پیام

کد N538174

وبگردی