آفتاب
اسماعیلی خبر داد:

گفت‌وگوی زنده تلویزیونی روحانی با مردم

گفت‌وگوی زنده تلویزیونی روحانی با مردم

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی دوشنبه شب (21 مهر ماه) و در پنجمین گفت و گوی زنده تلویزیونی ضمن ارایه گزارشی تازه از عملکرد دولت در حوزه های گوناگون، به طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت و گو خواهد کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه عید سعید غدیر خم و در یک برنامه تلویزیونی به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

به گزارش ایلنا، پرویز اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی دوشنبه شب (21 مهر ماه) و در پنجمین گفت و گوی زنده تلویزیونی ضمن ارایه گزارشی تازه از عملکرد دولت در حوزه های گوناگون، به طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت و گو خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه رییس جمهور تاکنون 4 گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، 4 نشست خبری با رسانه‌های داخلی و خارجی در کشورمان، 8 نشست خبری با اصحاب رسانه در استان‌ها، 8 نشست خبری در خارج از کشور و بیش از 28 گفت‌وگوی رسانه‌ای مرتبط با سفرها داشته است، افزود: این حجم کم‌سابقه از ارتباط با خبرنگاران، نشانه‌ای از توجه به جایگاه ویژه رسانه و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در هم‌راستا کردن دولت و ملت برای توسعه ایران عزیز و تحقق آرمان‌های مردم است.

وی ادامه داد: رییس جمهوری در این گفت وگوی تلویزیونی به مهمترین مسایل کشور در حوزه های اقتصاد، سیاست خارجی، جامعه و فرهنگ می پردازد و مردم را در جریان رویکردها، عملکردها و آخرین اقدامات دولت در این زمینه ها قرار خواهد داد.

کد N537454

وبگردی