آفتاب
یک عضو جبهه پایداری :

اعضای جبهه پایداری مشکلی با هم ندارند

اعضای جبهه پایداری مشکلی با هم ندارند

یک عضو جبهه پایداری تصریح کرد که اعضای جبهه پایداری مشکلی با هم ندارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قاسم روانبخش در حاشیه نشست وحدت اصولگرایان که با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی برگزار شد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده می‌شود اعضای جبهه پایداری به دو طیف تهران و قم تقسیم شده اند و بینشان اختلاف وجود دارد تصریح کرد: چنین موضوعی را تکذیب می کنم و شایعه است و اعضای جبهه پایداری مشکلی با هم ندارند و جلسات هر هفته در تهران برگزار می‌شود. خود من هم از قم به تهران می آیم و درجلسات شرکت می کنم.

وی درباره جلسه جبهه پایداری با احمدی نژاد تأکید کرد:‌چنین جلسه ای دروغ بوده است. جبهه پایداری مطلقا جلسه ای با احمدی نژاد نداشته است.

روانبخش در پاسخ به این سوال که اگر احمدی نژاد بخواهد در آینده جلساتی با اصولگرایان داشته باشد آیا اصولگرایان قبول خواهند کرد یا خیر تأکید کرد: اگر آقای احمدی نژاد بر اساس اصولی که ترسیم شد حرکت کند و از گذشته خودش در چند سال آخر دولتش اظهار پشیمانی کند، اصولگرا به حساب می آید اما اگر بخواهد بر طبل خودش بکوبد او را اصولگرا نمی دانیم.شرط اول اصولگرایی تبعیت از ولایت است اگر واقعا کسی از گذشته خود پشیمان شود و آنرا جبران کند او را خواهد بخشید پس ما چه کسی هستیم که بخواهیم ببخشیم یا نبخشیم ولی به شرطی که از گذشته اظهار پشیمانی صورت گیرد و جبران کند. اما اگر از همان رویه قبلی پیش برود قابل قبول نیست.

روانبخش همچنین درباره تضادهای بین اصولگرایان گفت: آنچه که در همایش امروز مطرح شد و صحبت های آیت الله مصباح خط و مشی بود که ترسیم شد. یعنی هر کسی که درباره اصول و مبانی که ایشان بیان کردند منتظم باشد، در دایره اصولگرایی قرار می گیرد و ما زیاد به اشخاص کاری نداریم. بحث سر این نیست که چه کسی تابلوی اصولگرایی را بالا می برد، بلکه مهم این است که چه کسی به این اصول پایبند است. اصولگرا کسی است که وقتی پستی می گیرد نگاهش خدمت خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد:‌جلسه ای که امروز برگزار شد جلسه همدلی است و هنوز سازوکاری برای انتخابات آینده مشخص نشده چون بسیار زود است.

وی درباره همکاری جبهه پایداری با سایر تشکل های اصولگرا یادآور شد: جبهه پایداری همیشه منادی بحث کردن بوده و اهل اختلاف و افتراق نبوده است. مبنا همان دایره های متحد المرکزی است که آیت الله مصباح فرمودند قرار نیست اصولگرایان با هم تعارض و دعوا داشته باشند. مهم اصول است و هر کس به این اصول نزدیکتر باشد در دایره اصولگرایی قرار می گیرد و هر کس بیشتر به اصول انتظام داشته باشد او را اصولگراتر می دانیم البته عمل مهم است . آیت الله مصباح هم به مبانی وارزش‌ها و روش‌ها اشاره کردند و مسئله کاملا روشن است.

این عضو جبهه پایداری در ادامه گفت:‌ محور مبانی ارزش ها و روش ها ولایت است. نمی توان شعار ولایت داد اما در عمل به آن عمل نکرد . کسی که شعار ولایی بدهد اما درعمل تابع ولایت نباشد اصولگرا نیست. در کل جلسه بسیار با شکوهی برگزار شد و همه اصولگرایان آمدند در اینجا جمع شدند و این نشانه این است که ان شاء الله همدلی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

کد N537423

وبگردی