آفتاب
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رسول ا... (ص):

اسلام بواسطه غدیر در همه زمان‌ها و مکان‌ها بیمه شده است

اسلام بواسطه غدیر در همه زمان‌ها و مکان‌ها بیمه شده است

حجت الاسلام گواهی در مراسم تودیع و معارفه مسئولین نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ در باره عنوان این ناحیه به نام بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: نام و یاد امام خمینی (ره) منشا برکات است و اثرات نیکویی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص)افزود: باید توجه داشت که خود نام و اسم اثرات خاص دارد مانند نامگذاری فرزندان لذا به لحاظ حساسیت منطقه 12 تهران و قدمت آن ، این ناحیه را به نام امام راحل نامگذاری کرده اند و باید این جایگاه را به خوبی حفظ کرد و دانست که این نام ، نام عادی و معمولی نیست و باید آن را مورد تفکر قرار داد و حرمت این جایگاه به نحو مطلوب حفظ شود.

گواهی با اشاره به دهه ی ولایت و امامت درباره ی واقعه ی غدیرخم اظهار داشت: عید غدیر بزرگترین شاخصه و ظرفیت دینی است که اسلام بواسطه آن در همه زمانها و مکانها بیمه شده است و اگر واقعه غدیر رخ نمی داد، با رفتن پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله همه چیز خاتمه پیدا می کرد، چرا که می بینیم هنوز جسم مطهر ایشان بدون غسل و کفن بر زمین است که واقعه سقیفه اتفاق می افتد و بعد از آن امامت را خانه نشین کردند .

وی افزود: در آیات نازل شده در خصوص روز غدیر 4 خروجی وجود دارد که می توان چنین برداشت کرد: 1. نعمت خداوند تا این روز هنوز تمام نشده بود و با بیان امامت و ولایت به اتمام رسید،2.بعثت رسول اکرم صلی الله علیه و آله در 18 ذی الحجه که باعث اکمال دین شد،3. خداوند رضایت خود را از مومنین اعلام کرد 4. نا امیدی و یأس دشمنان حتی در زمانی که پیامبر هنوز هم در بین مردم بودند ، بوجود آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ در پایان با اشاره به مراسم تودیع و معارفه خاطر نشان کرد: نباید پیشنهادات و انتقاداتی که از سوی ستاد فرماندهی و حوزه نمایندگی نسبت به هم انجام می پذیرد ، مانع از تعاملات این دو رده با هم گردد، چون هر دو مجموعه در راستای تحکیم رشته معنوی و فرهنگی این سازمان حرکت می کنند و باید به کمک هم در قالب ارزشهای اسلام و انقلاب معنویت را ارتقاء دهند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام بلاغی تقدیر و تشکر به عمل آمد و طی قرائت حکمی حجت الاسلام و المسلمین جعفری به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام خمینی (ره) معرفی گردید.

انتهای پیام

کد N537200

وبگردی