آفتاب
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد

سنگر ولایت، امن‌ترین سنگر در مقابل تهاجمات و فتنه‌های دشمنان

سنگر ولایت، امن‌ترین سنگر در مقابل تهاجمات و فتنه‌های دشمنان

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید بر اینکه سنگر ولایت امن‌ترین سنگر در مقابل تهاجمات و فتنه‌های دشمنان است، گفت: در این سنگر هیچ موشک فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اعتقادی و اخلاقی دشمن اثری نخواهد داشت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در آیین افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی سپاه که با حضور فرماندهان، مسئولین و پایوران این نیرو برگزار شد، حقیقت اسلام را در دو محور قرآن و عترت دانست و تصریح کرد: اسلام زمانی به تأیید الهی رسید تا به عنوان سبک زندگی انسان ها در همه عرصه ها، عرضه شود که بر تمسک به قرآن و ولایت تأکید کرد و آنها را دو جزء تفکیک ناپذیر خواند.

وی با تأکید بر اینکه سنگر ولایت امن ترین سنگر در مقابل تهاجمات و فتنه های دشمنان است، افزود: افرادی که نگرانند که از صراط مستقیم خارج شوند و در تهاجمات، فتنه ها و توطئه های دشمنان گرفتار شوند، باید سنگر ولایت را برگزینند،چراکه در این سنگر هیچ موشک فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اعتقادی و اخلاقی دشمن اثری نخواهد داشت. دشمن در مقابل تمسک به قرآن و ولایت نمی تواند قد علم کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه جوانان جامعه ما را تمسک به قرآن حفظ می کند، اظهار داشت: مسئولین و مدیران عرصه فرهنگ وظیفه دارند قرآن را از مهجوریت خارج و آن را احیاء کنند و القای آن به جامعه، جوانان را کمک می کند تا با بهره گیری از این سلاح فرهنگی در مقابل دشمنان، پرتو حقیقت و بصیرت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال روح و نرم افزار انقلاب هستند، اذعان کرد: دشمنان انقلاب در نبرد فرهنگی، اندیشه ای و رفتاری امروز به این جمع بندی رسیده اند که باید نرم افزارو روح انقلاب را گرفت،به این دلیل که خاصیت شیعه و انقلاب اسلامی، مقاومت و پایداری است، بنابراین آن ها بر این باورند که باید پوسته و حقیقت اسلام یعنی قرآن و ولایت را از مسلمانان بگیرند.

وی راهکار جلوگیری از اقدامات دشمنان در عرصه نرم و فرهنگی را اطاعت از ولی فقیه دانست و تصریح کرد: برخی ولایتمداری را در همان انتظار و محبت و عشق به امام زمان(عج) می دانند ولی مگر می شود با امام حسین(ع) بود واز حضرت مسلم حمایت و اطاعت نکرد و علوی بود و مالک اشتر را تنها گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: در زمان غیبت هم آنچه تجلی‌بخش و راهنمای مومنین است، ولی فقیه می‌باشدو به طور قطع اطاعت از این فقیه عالم به زمان در این عرصه سخت جنگ فرهنگی ما را به موفقیت خواهد رساند.

وی نقش بصیرت را در عرصه جنگ نرم بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد: نکته ای که قدرت تشخیص مردم را در شناخت حق و باطل بالا می‌برد، بصیرت است.کارکرد قرآن این است که انسان را همواره از ظلمت به نورانیت رهنمون ‌کند.تمسک به ولایت هم در شبهه افکنی ها و سیاه نمایی های دشمن راهگشاست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه مسئولین و مدیران در برخورد با دشمنان از ادبیان قرآن غافل نشوند، خاطرنشان کرد: برخی مسئولین ما در صحنه سیاست متأسفانه نمی دانند باید در کجا اشداء باشند و در کدام عرصه از خصوصیت رحماء استفاده کنند. در حالیکه قرآن به درستی تولی و تبری را تفسیر کرده است.

وی مرگ بر آمریکا را نسخه قرآنی دانست و افزود: مرگ بر آمریکا شعار انقلاب اسلامی است که ما از قرآن آموختیم تا کفر و طاغوت نباشد اسلام به حقیقت نمی‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در خط مقدم آن سنگرنشینان نیروی زمینی باید در ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی و تمسک به قرآن بکوشند تا ولایت مداری در جامعه رواج یابد. چراکه قوی ترین الزامات در تمسک به قرآن، تمسک به ولایت است و در عصر غیبت نیز اطاعت از ولی فقیه همان مسیر راهبردی است که دشمنان را در رسیدن به مقاصد شیطانی، ناکام می‌کند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در این مراسم از شرکت کنندگان خواست تا با یک نشاط و صلابت بیشتری نسبت به سال گذشته فعالیت قرآنی خودشان را در مسابقات سراسری نیروی زمینی سپاه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله امسال هم شاهد موفقیت قاریان، حافظان و موذنین نیروی زمینی در مسابقات نهایی سپاه و همچنین نیروهای مسلح باشیم که خوشبختانه این پتانسیل و توانمندی در ارزیابی های انجام شده، وجود دارد.

انتهای پیام

کد N537052

وبگردی