آفتاب

دستگیری مردی با اسلحه وینچستر در نمایشگاه اتومبیل

دستگیری مردی با اسلحه وینچستر در نمایشگاه اتومبیل

رییس کلانتری 104 عباس‌آباد از دستگیری مردی که با اسلحه وینچستر برای سرقت از یک نمایشگاه ماشین در عباس‌آباد رفته بود خبر داد.

سرهنگ حسین اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 20:30 روز ششم مهرماه یک مورد گزارش تهدید و سرقت با اسلحه وینچستر در یکی از نمایشگاه‌های اتومبیل معروف تهران در منطقه عباس‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران این یگان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور ماموران درمحل فردی به هویت عماد به ماموران گفت که هنگام حضور وی و چند تن دیگر در نمایشگاه، یک نفر تحت عنوان مشتری وارد مغازه شده و حدود نیم ساعتی را در داخل مغازه نشسته بود و هنگام ورود نیز یک کارتن بزرگ و کیفی را در دست داشت روبه‌روی در نمایشگاه گذاشته بود.



رییس کلانتری 104 عباس‌آباد با اشاره به اظهارات شاکی افزود: شاکی به ماموران گفت که پس از خارج شدن این مرد از مغازه، متوجه شدیم سوئیچ خودروی یک دستگاه بنز که بر روی میز نمایشگاه قرار داشت، مفقود شده است که پس از آن اقدام به بررسی دوربین‌های مداربسته کردیم که متوجه شدیم سوئیچ توسط همان فردی که به عنوان مشتری وارد مغازه شده بود به سرقت رفته است.



اسماعیل‌زاده با بیان اینکه مالباختگان پس از این موضوع به دنبال این فرد در خیابان بهشتی رفته‌اند، افزود: این افراد پس از مدتی وی را در خیابان پیدا کرده و به داخل مغازه آورده بودند اما زمانی که نامبرده متوجه شده مالکان با 110 تماس گرفته‌اند، به سمت کارتنی که به مغازه آورده و آن را در مقابل در نمایشگاه جا گذاشته بود رفت و با کشیدن یک قبضه اسلحه وینچستر به سوی افراد حاضر در نمایشگاه قصد فرار داشت.



رییس کلانتری 104 عباس‌آباد با اشاره به فرار متهم اظهار کرد: ماموران کلانتری اقدام به تعقیب وی کرده و سرانجام متهم را به هویت بهنام در خیابان اندیشه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.



وی با بیان اینکه از متهم یک قبضه اسلحه وینچستر و 17 عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.



انتهای پیام





کد N536353

وبگردی