آفتاب

یک فعال دانشجویی: پروژه تروریسم اسلامی شکست خورده است

یک فعال دانشجویی: پروژه تروریسم اسلامی شکست خورده است

دبیر کل اتحادیه سوم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: صهیونیسم‌ و استکبار قصد دارد تروریسم اسلامی را در میان مردم جهان جا بندازد اما با رهبری مقام معظم رهبری این پروژه شکست خورده است.

کیوان عاصم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،اظهار کرد: با مروری بر پروژه ایران‌هراسی در سال‌های اخیر می‌توان دریافت که غرب به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند با یک تبلیغات کاملا مهندسی شده با استفاده از تمام امکانات رسانه‌ای این پروژه را اجرا کنند و این مساله را به افکارعمومی القا کنند. حال در این میان وظیفه دولت بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است که باید در راستای رسالت الهی نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع از اسلام و به منظور مقابله هوشمندانه با شرارتهای برنامه‌ریزی شده و اقدامات اسلام و ایران‌ستیزانه سران نظام سلطه و صهیونیسم جهانی در اهانت و سعی در به حاشیه بردن جمهوری اسلامی ایران با ارائه راهبردها و راهکارهای اساسی، تعامل سازنده با جهان، مقابله با گروه ها و جریانات منحرف، الگوسازی و تبیین مدل صحیح از ایران، تقویت وحدت و انسجام امت اسلامی و تشکیل نهادهای بین المللی مقابله با صهیونیسم و... سیاست های درست و سازنده را جایگزین سیاست های غلط گذشته نماید.

وی در ادامه تصریح کرد:فرضیه پذیرفته شده در محافل بین المللی این است که ایران عامل اصلی تیره شدن روابط دوستانه امریکا با کشورهای منطقه و در رأس آن عربستان بوده است. حاکمانِ تن‌پرورِ فاسدِ حاشیه خلیج فارس با سرلوحه قرار دادن این تفکر بی اساس با خوش رقصی برای اربابان صهیونیستی و آمریکاییشان برای اعزام «تروریست‌های داعش» به سوریه و عراق با نتانیاهو همکاری می‌کنند. این تروریست‌های به اصطلاح «اسلام‌گرا» غیرنظامیان را به طرز وحشتناکی قربانی می‌کنند.

این فعال دانشجویی همچنین خاطر نشان کرد: چنین اقداماتی با اسلام ارتباطی ندارد. این اعمال ثمره‌ی طرح‌های بلند مدت دشمنان اسلام، از جمله نتانیاهو و برنارد لوئیس برای مبارزه با اسلام و ایران است. آنان قصد دارند وهم وجود «تروریسم اسلامی» به عنوان دشمن انسانی غرب را در بین مردم گسترش دهند و آن را به ایران که نماد واقعی یک کشور اسلامی است نسبت دهند.

این ایران هراسی ِ مضحکی که ساخته دست صهیونیست‌هاست همان عاملی است که اذهان عمومی غرب را برای تن دادن به جنگ و «مداخله» در دیگر کشورهای جهان، از جمله طرح نتانیاهو برای حمله به ایران، راضی می‌کند.

وی افزود: در واقع، کسی که به اسلام باور داشته باشد می‌داند که زندگی انسان‌ها مقدس است، و اینکه کشتن یک تن همانند کشتار بشریت است و اینکه قاعده جنگ عادلانه آن است که طرفین نباید به غیرنظامیان بی‌گناه صدمه بزنند و یا به اموال و دارایی‌هایشان آسیب وارد کنند.

عاصم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوع بودن استفاده از سلاح اتمی گفت: به همین خاطر است که ایران 8 سال تمام با قدرت و صلابت در مقابل دیکتاتور سابق عراق ایستاد، زمانی که رژیم خونخوار بعثی در جنگ با کشورمان با سلاح‌های شیمیایی که غرب در اختیارش گذاشته بود به هموطنان بی‌گناه ایرانی حمله کرد و جان آنها را گرفت، کجا بودند مدعیان حقوق بشری که باید عراق هراسی را مطرح می‌کردند؟و کجا هستند آن دایه های مهربانتر از مادر که امروزه پروژه اسرائیل هراسی را مطرح کنند؟

وی در ادامه گفت: پس می‌بینیم که جمهوری اسلامی ایران و اسلام رحمانیش پاک است و همواره پاکترین راه را برگزیده، این غربیان و رژیم مجعول صهیونیستی است که می‌خواهند صفات زشت و زننده خود را به ایران عزیز نسبت دهند که همواره با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام که دولت محترم و تدبیرگر رهرو آن است نقشه های روباه صفتان منطقه و جهان نقش برآب خواهد شد.

انتهای پیام

کد N536069

وبگردی