آفتاب
جوکار در گفتگو با مهر:

توجه به اشتراکات اصولگرایی جلسات وحدت را تداوم خواهد بخشید

توجه به اشتراکات اصولگرایی جلسات وحدت را تداوم خواهد بخشید

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اگر اشتراکات اصولگرایی به عنوان یک مانیفست و اساسنامه در نظر گرفته شود جلسات برای رسیدن به وحدت تداوم پیدا کرده و آنچه حاصل خواهد شد عزت و شکوهی است که بدون شک بیانگر وحدت آحاد جامعه و مردم خواهد بود.

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به ضرورت شکل گیری وحدت بین طیف های اصولگرایی گفت: ضرورت وحدت بین اصولگرایان امری روشن و حتمی است و اینکه بزرگان، ریش سفیدان و متفکران اصولگرا در یک جلسه مشترک با ارائه راهکار و راهنمایی بتوانند نقطه وصلی برای گروه های اصولگرا شده و نقطه نظرات را در اصول و مبانی مشترک مدنظر قرار دهند، امری مناسب و مبارک است.

وی ابراز امیدواری کرد همایش وحدت اصولگرایان که روز شنبه در لانه جاسوسی برگزار می شود در راستای تحقق اهداف اصولگرایان که همان اهداف کلی و اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران است محقق شود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: در این همایش بزرگان اصولگرا بیشتر بر روی نقاط اشتراک متمرکز شوند که این نقاط اشتراکی از حیث فراوانی می تواند همه اختلاف سلایق را تحت پوشش قرار دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر اشتراکات اصولگرایی به عنوان یک مانیفست و اساسنامه در نظر گرفته شود جلسات برای رسیدن به وحدت تداوم پیدا کرده و آنچه حاصل خواهد شد عزت و شکوهی است که بدون شک بیانگر وحدت آحاد جامعه و مردم خواهد بود.

جوکار افزود: گروه های اصولگرا و ارزشی باید حول محور مشترکات، وحدت حاصل کنند، نباید ساز جدایی زده و نوایی سر دهند که ائتلاف وحدت شکل نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در سایه بزرگان و صاحبان فکر جریان اصولگرایی که گروه مرجع محسوب می شوند توافق کنیم بدون شک به وحدت دست خواهیم یافت.

کد N535885

وبگردی