آفتاب

مشغله‌های رییس‌جمهور مانع رسیدگی به امور ایثارگران نمی‌شود

مشغله‌های رییس‌جمهور مانع رسیدگی به امور ایثارگران نمی‌شود

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: دولت تدبیر و امید عنایت ویژه‌ای به مسایل ایثارگران دارد و دیدارهای متعدد رییس جمهور محترم با خانواده‌های شهدا و جانبازان گویای این مطلب است که مشغله‌های کاری مانع از رسیدگی به امور ایثارگران نمی‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، غلامرضا یاوند عباسی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان افزود: قطعا این رویه باید در تمام سطوح اجرایی کشور جاری باشد و شاهد ارتباط نزدیک مسوولان و ایثارگران باشیم.
وی با بیان اینکه آثار این ارتباط دو طرفه است، گفت: هم ایثارگران احساس می‌کنند که فراموش نشده‌اند و هم مسوولان برای خدمت بهتر به مردم انرژی و روحیه می‌گیرند.
مشاور وزیر کشور با اشاره به برنامه‌های دولت درخصوص مسایل ایثارگران، اظهار کرد: شورای هماهنگی امور ایثارگران در استان‌ها مورد تاکید وزارت کشور است و امور ایثارگران باید در قالب این شورا پیگیری شود.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت شورای ایثارگران، افزود: این شورا حرکت مثبت و منسجمی برای خدمت به ایثارگران است که می‌تواند در جهت حل مشکلات آنان ایجاد هم‌افزایی کند.
عباسی بحث مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی را یکی از مهم‌ترین مسایل جامعه ایثارگران دانست و تاکید کرد: جانبازان و معلولان باید مانند انسان‌های سالم به دنبال کارهای خود بروند که لازمه آن اجرایی شدن قوانین موجود در زمینه مناسب‌سازی است.
وی همچنین از رابطان امور ایثارگران در ادارات خواست با تلاش مضاعف و صبر و شکیبایی امور این قشر جامعه را پیگیری کنند.

انتهای پیام
کد N535404

وبگردی