آفتاب
نقوی حسینی به مهر خبر داد:

اعزام هیئتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی حادثه تروریستی سراوان

اعزام هیئتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی حادثه تروریستی سراوان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سراوان اعزام خواهد شد تا ضمن بررسی حادثه تروریستی صبح امروز، اقدامات تروریستی را در این منطقه مورد بررسی قرار دهد.

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به اقدام تروریستی صبح امروز سراوان گفت: پاسگاه سروان در شهریور سال جاری مورد حمله تروریست ها قرار گرفته بود و با وجود آنکه حمله گسترده ای از سوی تروریستی طراحی شده بود اما با مقاومت و ایستادگی نیروهای جان برکف این پاسگاه حمله تروریستی در هم کوبیده شد.

وی افزود: در جریان حادثه شهریور ماه، تعدادی از تروریستها کشته و تعدادی هم موفق شدند که از خاک کشور گریخته و جان به در ببرند اما همین شکست باعث شد که تروریست ها برای جبران دست به ترورهای کور بزنند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا ادامه داد: اینگونه اقدامات تروریستی که چند مامور را مورد حمله و اصابت گلوله قرار دهند تنها با انگیزه جبران شکست های قبلی است.

نقوی حسینی گفت: در جلسه سه شنبه هفته گذشته کمیسیون امنیت ملی مجلس موضوع گزارش کمیته امنیت این کمیسیون درباره حمله قبلی به پاسگاه سراوان ارائه شد و از زحمات و مقاومت نیروهای انتظامی مستقر در این پاسگاه تقدیر و دولت پاکستان که خاک آن محلی برای ورود تروریست ها به کشور شده است مقصر شناخته شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد که یک هیئت از کمیسیون به سراوان اعزام شده و اقدامات تروریستی در این منطقه را بررسی کند که این هیئت در ماموریت جدید خود حادثه امروز را نیز مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

کد N534703

وبگردی