آفتاب
سخنگوی جبهه پایداری:

شبهه افکنی‌ها علیه مصباح یزدی در جهت تخریب است

شبهه افکنی‌ها علیه مصباح یزدی در جهت تخریب است

سخنگوی جبهه پایداری گفت: شبهه افکنی ها در خصوص جبهه پایداری و آیت الله مصباح یزدی در آستانه همایش بزرگ اصولگریان در روز شنبه، دست و پازدن های همیشگی در جهت تخریب است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا، در باره شبهه افکنی های اخیر در آستانه سخنرانی آیت الله مصباح در همایش بزرگ اصولگرایان یادآور شد: این شبهه افکنی ها سابقه طولانی دارد و دست و پازدن های همیشگی جهت تخریب است.

وی با اشاره به آیه 32 سوره توبه که در آن آمده است "می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند و خداوند نمی گذارد و نور خود را کامل می کند گرچه منکران دوست نداشته باشند" تصریح کرد: در کارنامه درخشان استاد علامه مصباح حفظه الله می بینیم همیشه این تخریب ها وجود داشته و به رغم این دست و پا زدن ها این منطق روشن و مستدل ایشان بوده که همه تخریب ها را خنثی کرده و حق بر همگان آشکار شده است.

سقای بی ریا همچنین اظهار کرد: روز شنبه 19 مهر ساعت 4 بعد از ظهر در محل لانه جاسوسی اجتماعی عظیم با سخنرانی مهم علامه آیت الله مصباح یزدی بر پا می شود که نقطه عطفی در مناسبات سیاسی روز خواهد بود که به نظر می آید مخالفان به همین دلیل درصدد تخریب و به حاشیه راندن این جلسه هستند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: در همین راستا نیز شایعاتی مبنی بر دعوت به ضیافت شام بعضی از چهره هایی که جبهه پایداری رسما عدم ارتباط با آن ها را اعلام کرده، از جمله این گونه کارهاست که قویا تکذیب می شود.

انتهای پیام

کد N534227

وبگردی