آفتاب

هشدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به اسرائیلی ها

هشدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به اسرائیلی ها

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به اسرائیلی ها درباره تبدیل شدن نزاع های سیاسی به نزاع های دینی هشدار داد و آن را غیر قابل قبول دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تبدیل شدن نزاع سیاسی به نزاع دینی هشدار داد و گفت: ملت فلسطین اقدامات اسرائیل علیه مسجد الاقصی و حرم ابراهیمی را نخواهد پذیرفت.

وی افزود: اقدامات اسرائیل در راستای تبدیل کردن نزاع به نزاع دینی است. ما و همه دنیا از خطرناک بودن استفاده از دین در نزاعهای سیاسی و تبدیل آن به درگیری دینی آگاه هستند. اسرائیل باید متوجه خطرناک بودن این اقدامات باشد.

ابومازن تاکید کرد: این روزها تعدی های اسرائیلی ها به مسجد الاقصی زیاد شده است و افراطی ها و شهرک نشینان بر دامنه اقدامات خود افزوده اند. هر روز شاهد ورود آنها به مسجد الاقصی با همه ابزار هستیم و آنها به دنبال سیاست امر واقع(عمل انجام شده) هستند. اسرائیل به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی به بهانه های واهی است. این روزها اسرائیل دربها را به سوی افراطی ها و شهرک نشینان یهودی گشوده است و این موضوعی که ما در قبال آن ساکت نمی مانیم.

کد N534162

وبگردی