آفتاب

مخالفت مجلس با فوریت قطع پرداخت دلاری حق ماموریت های خارجی

مخالفت مجلس با فوریت قطع پرداخت دلاری حق ماموریت های خارجی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرحی مخالفت کردند که در صورت تصویب نهایی آن پرداخت فوق العاده ماموریت های خارجی مقامات و کارکنان به صورت دلار حذف شده و به جای آن، کارکنان 10 درصد حقوق و مزایای ماهیانه خود را به عنوان فوق العاده ماموریت دریافت می کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی یک فوریت طرح ساماندهی حق فوق العاده ماموریت های خارجی مقامات و کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار گرفت.

نیره اخوان نماینده مردم اصفهان گفت: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و نزدیک شدن اقدامات کارگزاران نظام به منویات رهبری، این طرح به صورت یک فوریتی ارائه شده است.

وی تاکید کرد: با تصویب این طرح، کارکنان دولت و مقامات صداقت خود را در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ثابت کرده و اجرای این سیاست ها را از خود آغاز می کنند.

بر اساس این گزارش، در صورت تصویب نهایی این طرح کارکنان دولت به جای دریافت دلار و ارز به عنوان فوق العاده ماموریت های خارجی 10 درصد حقوق و مزایای ماهیانه خود را دریافت خواهند کرد.

نمایندگان با 93 رای موافق، 48 رای مخالف، 14 رای ممتنع از مجموع 201 نماینده حاضر در مجلس با یک فوریت این طرح مخالفت کردند و این طرح به صورت عادی اعلام وصول شد.

 

 

کد N533526

وبگردی