آفتاب

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت هفته نیروی انتظامی

جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت هفته نیروی انتظامی به شرح زیر است:

هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از تلاش و از خود گذشتگی نیروهایی که جان بر کف، در مسیر ایجاد امنیت و آسایش ملت بزرگ ایران گام برمی دارند تقدیر و تجلیل نمائیم.

این تقدیر زیبنده عزیزانی است که با مجاهدت و ایثار و تلاش همه جانبه، برای برقراری نظم و امنیت و تأمین آسایش و آرامش عمومی و فردی و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، غیورانه در همه صحنه ها حضوردارند وخدمت در این لباس مقدس را یک فریضه می دانند.

امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مظهر انضباط اجتماعی، خدمتگزاری، پاسخگویی، امنیت اجتماعی، اخلاقی و امنیت فراگیر از عمق روستاهای کشورتا مرزهای این سرزمین پرگهر می باشد و به لطف خدا شاهد شوکت،عظمت و قدرت کشور عزیزمان با تلاش های سترگ مردانی بزرگ هستیم که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و حفاظت می نمایند.

فرزندان این نهاد مقدس که از بطن مردم برخاسته اند، با اخلاق حمیده و افزایش سعه صدر و تلاش برای جلب مشارکت مردمی به دنبال رسیدن به اهداف این نهاد مقدس و اجرای فرامین فرماندهی کل قوا و مقام عظمای ولایت هستند.

جامعه اسلامی مهندسین با تبریک این ایام خجسته به فرماندهان و کارکنان جان بر کف نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدراین مجموعه مقدس و آرزوی سلامتی برای جانبازانی که درمسیرایجاد امنیت و آسایش برای ملت به فیض عظیم جانبازی نائل آمده اند، توفیقات روز افزون این عزیزان را از آستان مقدس حق تعالی خواستاراست و آرزومند است که همواره شاهد حضور هوشمندانه و توأم با بصیرت و صلابت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها باشد.

انتهای پیام

کد N533313

وبگردی