آفتاب
با اشاره به نشست مجلس و دولت

نماینده رشت: نشست دولت و مجلس مفید و موثر بود

نماینده رشت: نشست دولت و مجلس مفید و موثر بود

نماینده مردم رشت گفت: رییس جمهور در نشست مشترک دولت و مجلس با بیان اینکه کشور از رکود خارج شده در عین حال گفت که هنوز در ابتدای راه هستیم.

غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اظهارات حسن روحانی در نشست دولت و مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا خاطرنشان کرد: رییس جمهور در این نشست به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت که از رکود خارج شده‌ایم اما در ابتدای راه هستیم. آقای روحانی همچنین به کاهش نرخ تورم اشاره کرد و گفت که دولت بنا دارد باز هم تورم را کاهش دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به گزارش رییس جمهور از سفر به نیویورک در این نشست اظهار کرد: آقای روحانی گفتند که بازرگانان آمریکایی متقاضی سرمایه گذاری در ایران هستند. ایشان همچنین گزارش کاری از سفر اخیر خود به نیویورک ارائه کردند و به موفقیت‌ها در روابط خارجی اشاره کردند.

جعفرزاده با اشاره به سخنرانی رییس مجلس در نشست مشترک دولت و مجلس نیز گفت: آقای لاریجانی از واگذاری‌ها به بخش خصوصی گله‌مند بودند و گفتند که دولت بر برخی حوزه ها مثل معادن چنبره زده است.

نماینده رشت در مجلس یادآور شد: رییس مجلس در این نشست با تاکید بر لزوم توجه به توسعه روستاها گفت که تنها آب، برق، گاز و آسفالت توسعه روستا نیست بلکه توسعه روستا باید به نحوی باشد که برای یک روستایی صرفه داشته باشد که در روستا بماند.

وی همچنین از تاکید لاریجانی بر لزوم ارائه به موقع لایحه بودجه خبر داد.

جعفرزاده مسائل مربوط به بیکاری، کارآفرینی، حمایت از صنایع و حوزه سلامت را از دیگر نکات مورد تاکید رییس مجلس در این نشست عنوان کرد.

وی در پایان نشست امشب دولت و مجلس را مفید و موثر توصیف کرد.

انتهای پیام

کد N532769

وبگردی