آفتاب
نشست مشترک دولت و مجلس

طلا: روحانی گزارش سفرش به نیویورک را ارائه کرد

طلا: روحانی گزارش سفرش به نیویورک را ارائه کرد

رییس جمهور در نشست امشب دولت و مجلس گزارشی از سفر اخیر خود به نیویورک را به نمایندگان ارائه کرد.

حسین طلا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: آقای رییس جمهور در بخشی از سخنرانی خود در نشست مشترک دولت و مجلس در مورد سفر اخیرش به نیویورک مطالبی را مطرح کردند.

وی افزود: آقای روحانی گفتند که تقاضا برای دیدار با ایران زیاد بوده و این نشان دهنده ارتقای سطح دیپلماتیک است.

طلا یادآور شد: آقای روحانی در سخنرانی خود همچنین به موضوع کنترل تورم و برنامه های آتی دولت در این زمینه اشاره کردند.

وی با اشاره به سخنان رییس مجلس در نشست مشترک دولت و مجلس تصریح کرد: آقای لاریجانی ضمن تحلیل وضعیت منطقه و تشکیل ائتلافی تحت عنوان مبارزه با داعش گفتند که ضرورت دارد ایران مدیریتی در این زمینه انجام دهد.

نماینده مردم تهران به طرح موضوع بحران آب در نشست مشترک دولت و مجلس اشاره کرد و افزود: در این زمینه تاکید شد که مجلس آمادگی لازم برای همکاری با دولت را دارد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: در این نشست همچنین اهمیت معادن مورد اشاره قرار گرفت و گفته شد که اگر ما به دنبال رشد اقتصادی هستیم باید از ظرفیت معادن استفاده کنیم و در این راستا ضروری است که معادن تنها در اختیار دولت نباشد.

طلا با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست دولت و مجلس در مورد بودجه سال آینده اضافه کرد: در این جلسه همچنین مطرح شد که با وجود اینکه جلوی رشد تورم گرفته شده باید مدیریت بیشتری صورت گیرد تا مردم در زندگی روزمره این کاهش تورم را شاهد باشند.

به گفته این نماینده مجلس پیش از سخنان رییس جمهور و رییس مجلس روسای برخی کمیسیون‌های مجلس و جمعی از وزرا نیز سخنرانی کردند.

انتهای پیام

کد N532759

وبگردی