آفتاب
پس از حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران صادر شد:

نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران خطاب به رئیس‌جمهور

نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران خطاب به رئیس‌جمهور

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، پس از سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه تهران و عدم اختصاص وقت لازم برای صحبت‌های دانشجویان این دانشگاه در حضور وی، نامه‌ای خطاب به رییس‌جمهور نوشتند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام روحانی در دانشگاه تهران و ادای احترام ایشان به مقام شامخ و والای دانشجو و دانشگاهیان ایران، یقیناً موید نقش موثر، محوری و جایگاه رفیع و والای دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی است.

انتظار بود دیدار امروز رئیس جمهور، ضمن اینکه فرصت مناسبی جهت طرح دیدگاه‌ها و هم سخنی و گفت‌وگوی ایشان با دانشجویان را فراهم می آورد، حاوی دغدغه ها و سخنان نمایندگان تشکل های دانشجویی نیز باشد.

جلسه امروز، سندی محکم و موثق بر مظلومیت جریان دانشجویی است. آنان که در سخن از نقش دانشجو و دانشگاه می گویند ولی در عمل بی اعتنایی را به دانشگاهیان هدیه می دهند.

از مسئولین انتظار داریم نسبت به اجرای منویات مقام معظم رهبری اقدام عملی نشان دهند. حقیقتاً در کدام یک از کشورهای جهان، نمایندگان دانشجویان هرساله فرصت این را می یابند که در جلسه ای تحلیل ها و انتقادات خود را در مقابل بالاترین مقام کشور آزادانه بیان کنند و ایشان نیز صبورانه به تندترین انتقادات گوش فرا دهند. این اقدام باید ملاک و سرمشقی برای همه مسئولین باشد.

ما دانشجویان عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن اعلام تاسف نسبت به برگزاری مراسم های یک طرفه توسط مسئولین اعلام می‌نماییم همچنان در راستای اعتلای علمی و فرهنگی حرکت خواهیم کرد و در این راه هرگز اجازه نخواهیم داد، خستگی و رخوت در جریان دانشجویی راه پیدا کند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتها پیام

کد N531921

وبگردی