آفتاب

استقبال وزارت امور خارجه آمریکا از آزادی همسر روزنامه‌نگار واشنگتن پست

استقبال وزارت امور خارجه آمریکا از آزادی همسر روزنامه‌نگار واشنگتن پست

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از آزادی همسر یک روزنامه‌نگار واشنگتن پست در تهران ابراز خرسندی کرد و آزادی شهروندان آمریکایی محبوس در ایران را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جن ساکی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری روز دوشنبه خود درباره خبر آزادی یگانه صالحی همسر جیسون رضاییان روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست که از اواخر ژوئیه سال جاری تاکنون در بازداشت به سر می برد، گفت: ما از آزادی همسر ایرانی این روزنامه‌نگار واشنگتن پست استقبال می‌کنیم اما به دلیل حفظ حریم خصوصی وی و خانواده‌اش از اظهارنظر بیشتر در این خصوص معذور هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تصریح کرد: به طور قطع ما همچنان از دولت ایران می‌خواهیم تا هر چه فوری تمام شهروندان آمریکایی محبوس در این کشور شامل امیر حکمتی و سعید عابدینی را آزاد کند.

وی ادامه داد: ما تمام اقدامات ممکن برای بازگشت این افراد در امنیت کامل را به کار می‌گیریم اما متاسفانه من اطلاعات جدیدتری در این زمینه ندارم.

به گزارش ایسنا، روز گذشته روزنامه واشنگتن پست به نقل از برادر جیسون رضاییان خبر آزادی یگانه صالحی در اواسط هفته گذشته را که به همراه همسرش در 22 ژوئیه سال 2014 در تهران بازداشت شد تایید کرد.

انتهای پیام

کد N531792

وبگردی