آفتاب
معاون هماهنگ کننده سپاه تهران بزرگ:

«لبیک یا رسول‌الله (ص)»، شعار محوری دهه ولایت و امامت امسال است

«لبیک یا رسول‌الله (ص)»، شعار محوری دهه ولایت و امامت امسال است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت آغاز دهه ولایت عنوان کرد: مهم‌ترین پیام دهه ولایت مبارزه با نفس و اطاعت از دستورات ولی فقیه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روابط عمومی سپاه تهران بزرگ، سردار محمد ریوندی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به آغاز دهه ولایت گفت: دهه ولایت و امامت از جنبه‌های گوناگون دارای اهمیت خاصی است که مهم‌ترین آن آغاز این دهه مصادف با عید سعید قربان، روز تسلیم انبیاء در برابر امر و اراده پروردگار و پیروی در مقابل بزرگ‌ترین امتحان الهی است و پایانش با روز اتمام دین و تکمیل نعمت پروردگار و انتصاب امیرالمومنین علی (ع) به عنوان امام جامعه اسلامی از سوی پروردگار است.

وی افزود: مهم‌ترین پیام دهه ولایت این است که با نفس مبارزه کنیم و از دستورات ولی فقیه که رمز پیروزی امت اسلامی در طول تاریخ بوده و خواهد بود، اطاعت و پیروی کنیم.

سردار ریوندی در ادامه افزود: لبیک یا رسول‌الله (ص) شعار محوری دهه ولایت و امامت امسال است که هر روز از این دهه با محوریت ولایت نامگذاری شده است و برنامه‌های گوناگونی از جمله جشن‌های قربان تا غدیر،‌ برگزاری مسابقات فرهنگی، دیدار از خانواده‌های سادات بسیجی و مراسم شکرانه ولایت در طول این دهه در مدارس برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: کلیه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، کانون‌های اقشاری و نواحی مقاومت بسیج در اجرای برنامه‌های دهه ولایت مشارکت خواهند داشت.

سردار ریوندی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در برنامه‌های این دهه به تبیین نقش و جایگاه امامت و ولایت در جامعه اسلامی پرداخته خواهد شد و این مهم در سعادت و رستگاری دین، دنیا و آخرت انسان نقش دارد، آحاد مردم و بسیجیان را به مشارکت در اجرای این برنامه‌ها دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام

کد N531240

وبگردی