آفتاب
قاسمی وند:

ربایندگان دختر 12 ساله در بناب دستگیر شدند/ قتل کودک 48 ساعت پس از ربایش

ربایندگان دختر 12 ساله در بناب  دستگیر شدند/ قتل کودک 48 ساعت پس از ربایش

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب از دستگیری ربایندگان دختر 12 ساله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید قاسمی وند ظهر دوشنبه در تشریح جزییات این خبر در بین خبرنگاران افزود: متاسفانه آدم ربایان دختر 12 ساله را 48 ساعت پس از ربایش، به قتل رساندند.



وی با بیان اینکه تعداد آدم ربایان این پرونده، سه نفر است اظهار داشت: متاسفانه این آدم ربایان پس از قتل دختر 12 ساله، وی را در منزل خود دفن کردند.



قاسمی وند با اشاره به جزییات این حادثه اظهار داشت : یکشنبه هفته گذشته بعد از تعطیلی مدارس شیفت صبح یکی از دانش‌آموزان دختر با 12 سال سن در مراجعه به منزل مورد ربایش آدم‌ربایان قرار می‌گیرد.



وی در همین راستا ادامه داد: پس از وصول گزارش آدم ربایی، نهادهای مربوطه در کمتر از یک هفته توانستند آدم ربایان را که تعداد آن ها سه نفر بود ، شناسایی کرده و دستگیر کنند.



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب تصریح کرد: بعد از ربایش این کودک آدم‌ربایان ضمن تماس با خانواده کودک اخذ وجه را مطالبه نمودند ولی متاسفانه پس از تماس اولیه با خانواده مقتول، تماس دیگری از سوی آدم ربایان صورت نگرفت که به دلیل حساسیت امر، موضوع به صورت جدی تری پیگیری شد.



وی در بحش پایانی سخنان خود ضمن تشکر از اقدامات دستگاه های انتظامی و امنیتی در این خصوص و تسلیت به خانواده مقتول ادامه داد : به خانواده این دختر 12 ساله و سایر همشهریان قول می دهیم که آدم ربایان قاتل در کوتاه ترین زمان ممکن به سزای اعمالشان برسند.




کد N530994

وبگردی