آفتاب

تحقیق از 3 وزیر در رابطه با پرونده بابک زنجانی

تحقیق از 3 وزیر در رابطه با پرونده بابک زنجانی

... سخنگوی دستگاه قضا از تحقیق از 3 وزیر و رییس بانک مرکزی در رابطه با پرونده بابک زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در هفتادمین نشست خبری خود با اهالی رسانه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه در پرونده بابک زنجانی نام 4 وزیر مطرح است. آیا تحقیق از این افراد صورت گرفته یا خیر گفت: البته در این پرونده نام سه وزیر مطرح است که بله از این سه وزیر و رییس بانک مرکزی تحقیق شده است.

خبرنگاری سوال خود را این گونه مطرح کرد که یکی از نمایندگان مجلس از رانت 7 هزار میلیاردی در ماجرای ارزی خبر داده است و از سخنگوی دستگاه قضا خواستار ارزیابی شد که وی گفت: گزارش مجلس در این راستا هنوز به قوه قضاییه ارسال نشده است. باید دید که این صحبت‌ها مستند است یا خیر؟ و آیا عناوین مجرمانه چیست؟

وی افزود: در مورد فردی معروف به جمشید بسم‌الله در مقطع خودش به اتهاماتش رسیدگی شد.

خبرنگاری با اشاره به پرونده معاون اول دولت دهم از سخنگوی دستگاه قضا پرسید که روند رسیدگی به این پرونده چگونه است که محسنی اژه‌ای پاسخ داد: ایشان و وکیل وی و افراد دیگری که در این پرونده نامشان مطرح بود لوایح اعتراضی خود را ارائه کردند و پرونده در حال آماده شدن برای ارسال به دادگاه تجدیدنظر است.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد آخرین روند رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای آنتونوف 140 گفت: گزارش‌ها در رابطه با این پرونده هنوز در سازمان بازرسی کل کشور و دادسرای تهران نهایی نشده است.

ادامه دارد...

کد N530860

وبگردی