آفتاب

تشکر احمدی نژاد از سید حسن خمینی

تشکر احمدی نژاد از سید حسن خمینی

محمود احمدی‌نژاد، در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، یادگار امام(س)، از اختصاص فضای مناسب در موزه آستان حضرت امام خمینی(س) برای استقرار هدایای گروه‌های مردمی، دولت‌ها و شخصیت‌های داخلی و بین‌المللی که در دوره ریاست جمهوری دریافت داشته، قدردانی کرد و خواستار تنظیم چیدمان و برنامه‌ریزی به منظور انتقال این هدایا شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن کامل نامه محمود احمدی نژاد به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی

تولیت محترم آستان امام راحل‌(ره)

سلام علیکم

احتراما و پیرو بازدید و مذاکره حضوری در مرقد مطهر، از اختصاص فضای مناسب در موزه آستان حضرت امام خمینی(ره) برای استقرار هدایای گروه‌های مردمی، دولت‌ها و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی داخلی و بین‌المللی در دوره خدمتگزاری اینجانب در ریاست جمهوری تشکر و قدردانی می‌نمایم.

شایسته است جهت تنظیم چیدمان و برنامه‌ریزی و نحوه کارکرد این بخش از موزه و نهایتا انتقال هدایا، دستور فرمایید مسئولین مربوطه هماهنگی لازم را معمول دارند.

امروز نیز همچنان در همه جای جهان نام مبارک امام خمینی(ره) گرمای حقیقت و شور زندگی و حرکت آرمانی را بر دل و جان و اندیشه و عمل همگان می‌تاباند و روح آزادگی را در جوامع می‌گستراند.

مطمئنا مجموعه کم نظیر مرقد منور امام راحل عظیم الشأن که با مساعی جنابعالی مراحل پایانی ساخت خود را می‌گذراند برای همیشه ملجأ توده‌های مردم و میعادگاه همه عاشقان حق و حقیقت بوده و اندیشه‌های الهی و متعالی آن عزیز، مشعل فروزانی فراراه همه موحدان و عدالت‌طلبان و آزادی‌خواهان جهان خواهد بود.

مجددا از حسن دعوت و پذیرایی جنابعالی تشکر می‌نمایم.

محمود احمدی‌نژاد

انتهای پیام

کد N530604

وبگردی