آفتاب
شجاعی کیاسری:

تغییر و تحولاتی در صدا و سیما ایجاد خواهد شد

تغییر و تحولاتی در صدا و سیما ایجاد خواهد شد

یک عضو شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به اتمام مدت ریاست عزت‌الله ضرغامی در سازمان صداوسیما، از ایجاد تغییر و تحولاتی در این سازمان خبر داد.

یک عضو شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به اتمام مدت ریاست عزت‌الله ضرغامی در سازمان صداوسیما، از ایجاد تغییر و تحولاتی در این سازمان خبر داد.

سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تا جایی که من در جریان هستم، با توجه به اینکه زمان قانونی ریاست آقای ضرغامی تمام شده ایشان از ریاست سازمان صداوسیما کنار می‌رود ومعتقدم بعید است حکم ایشان تمدید شود.

وی با بیان اینکه صداوسیما مشکلات زیرساختی، برنامه‌ای، بودجه‌ای و مشکل نیروی انسانی دارد، افزود: صداوسیما نیروی انسانی مازاد دارد و وجود یک برنامه برای توسعه شبکه‌ها و نظارت بر شبکه‌ها ضروری است، علاوه بر این بودجه این سازمان هم باید به گونه‌ای متناسب با برنامه‌ها و نیروی انسانی آن باشد.

این عضو شورای نظارت بر صداوسیما ادامه داد: در حال حاضر دغدغه و مشکل بودجه در صداوسیما وجود دارد و اینها مواردی است که رییس آینده سازمان صداوسیما باید به آن توجه کند.

شجاعی کیاسری، تقویت محتوای برنامه‌های صداوسیما را از جمله اولویت‌های ریاست آینده سازمان صداوسیما عنوان و خاطرنشان کرد: مدیر آینده باید برنامه‌ریزی دقیقی برای سازمان صداوسیما داشته باشد و بتواند به درستی بودجه سازمان را پیش‌بینی و نیروی انسانی آن را تعدیل و کارآمد کند.

این عضو شورای نظارت بر صداوسیما با تاکید بر لزوم نگاه کیفی به برنامه‌های سازمان صداوسیما، تاکید کرد: در حال حاضر همه شبکه‌ها کار یکدیگر را انجام می‌دهند و ما در هر شبکه‌ای شاهد پخش کارتون، فیلم، سریال، مستند و ورزش هستیم در حالیکه این کار باید حتما تخصصی شود.

وی اضافه کرد: اینکه ما صرفا یک شبکه‌ای را راه‌اندازی و به جمع شبکه‌های دیگر صداوسیما اضافه کنیم معنا و مفهومی ندارد.

این عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت که مهلت ریاست عزت‌الله ضرغامی بر سازمان صداوسیما تا پایان آبان ماه است.

انتهای پیام

کد N530542

وبگردی