آفتاب

رئیس اف.بی.ای: گروه خراسان به زودی به آمریکا حمله می‌کند

رئیس اف.بی.ای: گروه خراسان به زودی به آمریکا حمله می‌کند

رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا هشدار داد که گروه تروریستی خراسان به احتمال زیاد خیلی زود به منافع آمریکا حمله می‌کند و اذعان کرد که نمی‌شود از بازگشت آمریکایی‌ها که در کنار تروریست‌ها در سوریه می‌جنگند به کشور جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی میل، جیمز کومی، رئیس اف.بی.ای گفت: گروه خراسان "تمایل به ویران کردن" دارد و به نظر می‌رسد که در تلاش برای حمله مستقیم به منافع آمریکا و متحدان آن است.

با این حال کومی به مردم آمریکا اطمینان داد که پس از وقایع 11 سپتامبر، سرویس‌های امنیتی در تمام مراحل و قسمت‌ها بهبود یافته و برنامه‌هایی برای از بین بردن هرگونه تهدیدی در دست دارد.

کومی در گفت‌وگوی تلویزیونی خود با شبکه سی‌بی‌اس تاکید کرد: حدود 10 تن از شهروندان آمریکایی در خاورمیانه در کنار افراط گراها می‌جنگند و دولت می‌داند که آن‌ها چه کسانی هستند.

رئیس پلیس فدرال آمریکا در گفت‌وگو درباره مبارزه آمریکا علیه تروریسم تاکید کرد که برخی شبکه‌های تروریستی در سوریه که از انشعابات القاعده هستند، در حملات آمریکا در نزدیکی حلب هدف قرار گرفتند اما این مقام ارشد آمریکایی درباره مختل شدن توطئه چینی این گروه حرفی نزد.

کومی در ادامه گفت‌وگوی خود هکرهای چینی را به "دزدان مست" تشبیه کرد و گفت: هکرهای چینی سرمایه‌های برنامه‌ای شرکت‌های آمریکایی در چین را هر روز مورد حمله قرار می‌دهند.

انتهای پیام

کد N530249

وبگردی