آفتاب

پیام تقدیر لاریجانی از کاروان ورزشی ایران در رقابت های آسیایی/ تشکر ویژه از بانوان قهرمان

پیام تقدیر لاریجانی از کاروان ورزشی ایران در رقابت های آسیایی/ تشکر ویژه از بانوان قهرمان

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از کاروان ورزشی جمهوری اسلامی در رقابت‌های آسیایی تقدیر کرده و اظهار داشت: از تلاش همه ورزشکاران به ویژه بانوان قهرمان که با رعایت حجاب و موازین اسلامی نه تنها حضور شایسته‌ای داشتند بلکه با دریافت مدال های رنگین خویش شکوه و عظمت زنان ایران را نیز به رخ جهانیان کشاندند تشکر می کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر  رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از کاروان ورزشی جمهوری اسلایم در رقابت‌های آسیایی تقدیر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بحمدالله کاروان ورزشکاران تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی در جریان رقابت های آسیایی با تلاش و همت جوانان پر افتخار کشورمان نتایج قابل قبولی را به دست آورد.

جوانان ورزشکار جمهوری اسلامی ثابت کردند که قادر خواهند بود در تمامی عرصه ها و میادین رقابت های ورزشی بر رقبا فائق گشته و باشکوه و جلال سرود کشورمان را طنین انداز کنند که در این دوره بارها و بارها شاهد این صحنه های عزت آفرین بودیم.

اینک که رقابت ها پایان یافته است ضرورت دارد دست اندرکاران امر ورزش کشور با بررسی کاستی های هر بخش و رشته ورزشی زمینه های رفع مشکلات و افزایش توان ورزشکاران را برای حضور مقتدرانه تر در رقابت های آتی را فراهم سازند.

در پایان بار دیگر از تلاش همه ورزشکاران به ویژه بانوان قهرمان که با رعایت حجاب و موازین اسلامی نه تنها حضور شایسته‌ای داشتند بلکه با دریافت مدال های رنگین خویش شکوه و عظمت زنان ایران را نیز به رخ جهانیان کشاندند و همچنین سرپرستان، مدیران، مربیان و تمامی اعضای کادرفنی کاروان ورزشی کشور تقدیر و تشکر کرده و ضمن تبریک به ملت شریف ایران برای افتخارآفرینی جوانان این مرز و بوم، امیدوارم فرزندان این کشور در تمامی عرصه ها موفق و سربلند باشند و ارمغان تلاش آنان همواره موجبات شادی و خشنودی مردم را فراهم سازد.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

کد N528358

وبگردی