آفتاب

ساخت انگشتان پا برای کودکان

ساخت انگشتان پا برای کودکان

یک مجسمه‌ساز از کشور ترکیه گفت: در ششمین سمپوزیوم تهران، مجسمه‌ای از انگشتان پا ساختم و دوست دارم این مجسمه در پارکی در تهران نصب شود، تا کودکان با آن بازی کنند.

گولر گوچو گون‌گورن - هنرمند ترک - که در ششمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران شرکت کرده است، در گفت‌و گو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، اظهار کرد: من در این سمپوزیوم در حال ساختن مجسمه‌ای از پنج انگشت پا هستم. در ساختن این مجسمه فقط فرم مد نظرم بوده است و محتوای خاصی را در نظر نداشتم.

او درباره‌ی دلیل حضور یافتن در این سمپوزیوم، توضیح داد: من همواره به هنر ایرانی علاقه‌مند بودم و دوست داشتم در برنامه‌های هنری در ایران شرکت کنم. ضمن این‌که تهران را هم دوست دارم و از شرکت در این سمپوزیوم راضی هستم.

این هنرمند درباره‌ی سمپوزیوم مجسمه‌سازی نیز گفت: در این سمپوزیوم همه‌چیز به‌خوبی سامان‌دهی شده بود و البته تعداد زیادی هم شرکت‌کننده دارد. من عملکرد سمپوزیوم تهران را موفق می‌دانم. ما در این سمپوزیوم با هنرمندانی از ایران و سایر کشورهای دنیا ارتباط برقرار و صحبت کردیم و با یکدیگر مجسمه ساختیم.

این هنرمند ترک افزود: دوست دارم مجسمه‌ای که می‌سازم در تهران و در یکی از پارک‌ها نصب شود تا افراد زیادی آن را ببینند و با آن ارتباط برقرار کنند، ضمن این‌که در دسترس کودکان هم باشد تا آن را بشناسند و دوست بدارند.

انتهای پیام

کد N528078

وبگردی