آفتاب
شمخانی:

اقدامات حمایتی ایران در مبارزه با تروریسم با مقررات بین المللی انطباق کامل دارد

اقدامات حمایتی ایران در مبارزه با تروریسم با مقررات بین المللی انطباق کامل دارد

در حالی که برخی مدعیان مبارزه با تروریسم با پشتیبانی های مالی، اطلاعاتی و تجهیزاتی زمینه شکل گیری و توسعه گروه های تروریستی را فراهم می کردند جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست های اصولی خود به مقابله بی امان با این پدیده شوم پرداخت، و از این پس نیز بدون توجه به هیاهو و رفتارهای نمایشی مدعیان، به اقدامات خود ادامه خواهد داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست های اصولی خود به مقابله بی امان با تروریسم پرداخته است و اقدامات حمایتی ایران با مقررات بین المللی انطباق کامل دارد.

به گزارش ایلنا، علی شمخانی در بیست و سومین همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس بیان کرد: اقدامات حمایتی ایران با مقررات بین المللی انطباق کامل دارد، در حالی که برخی مدعیان مبارزه با تروریسم با پشتیبانی های مالی، اطلاعاتی و تجهیزاتی زمینه شکل گیری و توسعه گروه های تروریستی را فراهم می کردند جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست های اصولی خود به مقابله بی امان با این پدیده شوم پرداخت و از این پس نیز بدون توجه به هیاهو و رفتارهای نمایشی مدعیان، به اقدامات خود ادامه خواهد داد.

شمخانی گفت: واکنش دولت آمریکا به پشتیبانی ایران از ارتش لبنان برای مبارزه با تروریسم، تداوم رویکرد دوگانه و غیرصادقانه واشنگتن در خصوص مقابله با تروریسم است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ضمن تاکید بر ضرورت حداکثر سازی ظرفیت ها و مقدورات منطقه ای برای مقابله با پدیده تروریسم، حضور کشورهای فرامنطقه ای برای دفع تهدید تروریسم در منطقه را غیر ضروری عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مقررات بین المللی و بر اساس درخواست کشورهای در معرض تهدید تروریسم آماده ارائه پشتیبانی و انتقال تجربیات خود در زمینه مبارزه با تروریسم می باشد.

کد N527468

وبگردی