آفتاب

این ضحاک جذاب و دیدنی / نظر حبیب رضایی درباره یک نمایش

این ضحاک جذاب و دیدنی / نظر حبیب رضایی درباره یک نمایش

حبیب رضایی بازیگر سینما و تئاتر می‌گوید که ضحاک نمایش «p2»، یک ضحاک جذاب و دیدنی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  نمایش «2p» به کارگردانی مرتضی میر منتظمی این روزها در تالار حافظ بنیاد فرهنگی هنری رودکی به صحنه می‌رود.

این نمایش که متن آن را عباس جمالی نوشته، خوانشی امروزی از داستان ضحاک است .

حبیب رضایی، پس از دیدن نمایش «p2» گفت: «ضحاک این نمایش، تا اندازه‌ای جذاب و دیدنی است که ممکن است قسمت‌هایی از کل کار را تحت‌الشعاع قرار بدهد و علاوه برآن، بخش عدم انتقال مفاهیم را هم جبران کند.»


عباس جمالی در این نمایش نقش ضحاک را بازی می کند و آزاده صمدی ایفاگر نقش ارنواز است.

 بازیگر «آژانس شیشه‌ای» در خصوص این که می‌توانیم این نمایش را برداشت آزادی از داستان «ضحاک» شاهنامه فردوسی بدانیم، افزود: «به‌نظر من این نمایش برداشت به‌شمار نمی‌آید و تنها به نوعی وام‌گیری از اسامی است.»

تا به حال هنرمندان و منتقدان بسیاردیگری ازقبیل، باران کوثری،‌روح الله حجازی، رضا آشفته، رامتین شهبازی، ‌عزیزالله حاجی‌مشهدی، سحر دولتشاهی، سعید چنگیزیان، الهام کردا، فرشته صدرعرفایی، نوید محمدزاده، ستاره پسیانی،محمدرضا خاکی، بهنوش بختیاری،‌ مسعود فروتن، حمیدرضا افشار،خسرو احمدی و... از این نمایش دیدن کردند.

عباس جمالی،‌احسان کرمی،‌آزاده صمدی، حسین امیدی، فرزانه سهیلی، آیدا صادقی، محمد الله دادی، بیژن سراجی، محمد موذنی و رشید آقایی در این نمایش بازی می‌کنند. «2p» تا هجدهم مهر در تالار حافظ به صحنه می‌رود.

5757

کد N527160

وبگردی