آفتاب

فرکی: بازی با پرسپولیس سنگ محک کسی نیست

فرکی: بازی با پرسپولیس سنگ محک کسی نیست

سرمربی سپاهان دیدار برابر پرسپولیس را سنگ محک برای خودش و درخشان نمی‌داند.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس با بیان اینکه بازی سپاهان و پرسپولیس همیشه جذاب بوده و در مقاطعی بسیار حساس، اظهار کرد: در اکثر بازی‌ها سپاهان برنده بوده و توانسته پیروز میدان باشد. حساسیت‌هایی که در این بازی وجود داشته موجب می‌شده است که حواشی در کنار این بازی‌ها هم قبل و هم پس از بازی به وجود بیاید.

وی با اشاره به اینکه بازی فردا بازی زیبایی خواهد بود افزود: اگر در این بازی پیروز شویم، من خوشحال‌ترین فرد در این بازی خواهم بود و اگر این بازی حواشی نداشته باشد، خوشحال‌تر نیز می‌شوم.

سرمربی تیم سپاهان درخصوص اینکه در سه بازی گذشته تیمش خوب کار کرده و آیا بازی فردا سنگ محکی برای فرکی خواهد بود یا خیر افزود: ما در بازی مقابل تراکتور استحقاق پیروزی را داشتیم و به خوبی بازی کردیم اما تنها بازی که باز هم استحقاق برد داشتیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم بازی با صبا بود که ما را کمی از صدر جدول دور کرد.

فرکی خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم در 4 بازی که به پایان نیمه فصل باقی مانده خوب کار کنیم و بتوانیم جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مهدی شریفی می‌توانست پدیده لیگ باشد افزود: شریفی در بازی فردا می‌تواند پدیده میدان باشد و به خوبی کار کند. مهدی شریفی می‌توانست پدیده لیگ باشد اما این اتفاق نیفتاد و عباس‌زاده که یکی از این داوران بود این کار را انجام نداد که من به نظر او احترام می‌گذارم.

وی در پاسخ به این سوال که طبق برخی سخنان که ماهینی می‌تواند به بازی فردا برسد و نظر شما در این خصوص چیست بیان کرد: از اول برای من روشن بود که ماهینی، صادقیان و حمودی نمی‌توانند به بازی فردا برسند زیرا طبق قانون حکم صادر شده است و از زمان آن حکم می‌گذرد و با توجه به شناختی که از تاج دارم می‌دانم که ایشان به دنبال اجرای قانون است اما اگر این بازیکنان می‌توانستند بازی کنند من مخالفتی نداشتم و همان طور که ماهینی برای پرسپولیس بازی می‌کند حمودی هم برای سپاهان بازی می‌کرد. من آرزو داشتم که این بازیکنان بتوانند بازی کنند اما واقعیت این است که نمی‌توانند بازی کنند.

سرمربی تیم سپاهان درباره اینکه این بازی بازی سرنوشت‌ساز برای درخشان است و عیار درخشان را مشخص می‌کند افزود: در گذشته من و درخشان با یکدیگر همبازی بودیم و حال من مربی سپاهان هستم و او مربی پرسپولیس. به نظر من در این بازی نتیجه ملاک خوب بودن و بد بودن مربی‌ها نیست و نباید عیار مربی‌ها را در بازی فردا بگذارید. در این بازی هر کس پیروز میدان باشد، خوشحال‌ترین فرد در بازی است.

فرکی خاطرنشان کرد: من از قبل روی سپاهان شناختی داشتم و نمی‌توانم دروغ بگویم که هیچ شناختی از سپاهان نداشتم اما مدت زمانی نیاز است که تفکرات من با بازیکنانم یکی شود تا پیشرفت در بازی آن‌ها مشهود شود.

وی درخصوص عملکرد جوانان در تیم بزرگسالان سپاهان و عملکرد آن‌ها افزود: جوانان خوبی در تیم سپاهان داریم اما برخی از آن‌ها را به طور کامل در اختیار نداشته‌ایم و به تیم ملی جوانان داده‌ایم و چند وقتی است که از ما دور هستند اما بازیکنان دیگری مثل غلامی، امیرحسین کریمی، علی کریمی، مهدی شریفی و امین جهان عالیان، در تیم ما حضور دارند و خوشبختانه جهان عالیان از هفته دیگر با تیم بزرگسالان تمرین خواهد کرد و مصدومیتش برطرف شده است. در حال حاضر نمی‌توانم ریسک کنم و جوانان را به میدان بفرستم زیرا سپاهان نیاز به نتیجه گرفتن و امتیاز دارد و اگر این جوانان اشتباهاتی داشته باشند ممکن است که نظر من را نسبت به خودشان تغییر دهند.

وی در پاسخ به این سوال که دو دروازه‌بان سطح بالا دارد و آیا به طور چرخشی از این دو استفاده می‌کند یا خیر افزود: موافق صحبتی می‌گویند فرکی از دروازه‌بانان خود به صورت چرخشی استفاده می‌کند نیستم و من دروازه‌بان‌ها را از لحاظ شایستگی و کیفیت فنی‌شان در چارچوب دروازه قرار می‌دهم. شایستگی این دو دروازه بان‌بسیار بالاست و این کار من را برای انتخاب کمی مشکل کرده است و برای بازی فردا نیز کسی که بهترین عملکرد را داشته باشد، انتخاب می کنیم من نمی‌توانم به علت برخی تاکتیک‌ها اسم دروازه‌بان فردای سپاهان را فاش کنم.

فرکی اظهار کرد: شریفی دو روز قبل از بازی با تراکتورسازی به بازی رسید و با اینکه خسته بود برای ما خوب بازی کرد. من می‌دانستم وی قابلیت‌های زیادی دارد اما تغذیه نشدن از هر دو هافبک به این خاطر بود که تراکتورسازی نیز خط هافبک قوی داشتند و خط هافبک ما را تحت تاثیر قرار داده بودند. باید گفت که خط هافبک ما نیاز به تقویت دارد.

سرمربی تیم سپاهان اضافه کرد: برای بازی فردا نمی‌توانم بگویم محرم نویدکیا می‌رسد یا نمی‌رسد زیرا این یک تاکتیک مربی‌گری است و این موضوع را فاش نمی‌کنم.

به گزارش ایسنا، هواپیمای تیم پرسپولیس که 8:30 صبح قرار بوده به مقصد اصفهان حرکت کند با مشکل مواجه شده و دچار نقص فنی می‌شود که تیم پرسپولیس در حال حاضر با اتوبوس به مقصد اصفهان در حال حرکت هستند و ساعت 9 شب به اصفهان می‌رسند.

انتهای پیام

کد N527044

وبگردی