آفتاب
حسین فرکی:

خوب یا بد بودن مربی در بازی فردا مشخص نمی‌شود/ شریفی به خوبی تغذیه نمی‌شود

خوب یا بد بودن مربی در بازی فردا مشخص نمی‌شود/ شریفی به خوبی تغذیه نمی‌شود

اصفهان- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد عملکرد این تیم در بازی فردا مشخص کننده خوب یا بد بودن سرمربیان دو تیم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: حساسیت بازی بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس یک واقعیت است و طبق آمار سپاهان تعداد بازی بیشتری را برده است که البته این حساسیت موجب می شود دیدار دو تیم به حاشیه کشیده شود ولی ملاک ما در این بازی برد است و شخص بنده از این برد بیش از همه خوشحال می شوم.

وی افزود: برای من مهم این است که این بازی به دور از حاشیه باشد و امیدوارم که پرسپولیس را مقابل هوادارانی که در اصفهان دارد ببریم و با شرایطی بهتر به چهار دیدار پایانی در نیم فصل برویم.

وی درباره دو پدیده فصل گذشته لیگ برتر (شریفی و عباس زاده) بیان داشت: امیدوارم آنچه در بازی فردا رخ می دهد این مسئله را اثبات کند که کدام بازیکن پدیده بوده است ولی به نظر من مهدی شریفی عملکرد بهتری در فصل قبل داشت اما به نظر داوران انتخاب کننده احترام می گذارم.

وی درباره بازیکنان محروم دو تیم (صادقیان، ماهینی، حمودی) گفت: برای من آشکار بود که این بازیکنان در این بازی به میدان نمی روند و اگر قانون گذاری حکمی دهد نباید حکم خود را تغییر دهد و اگر تغییری صورت گیرد می توان گفت بی قانونی شده است و من با توجه به شناختی که از آقای تاج دارم مطمئن بودم حکم را به درستی اجرا می کند.

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا آشنایی کامل به تیم پیدا کرده است یا خیر بیان داشت: نتیجه کار ما به بازی با صبای قم بازمی گردد که اگر این بازی را برده بودیم امتیاز ما از سه بازی هفت امتیاز بود که عملکرد خوبی بود ولی با چهار یا پنج هفته نمی توان عملکرد یک مربی را مهک زد و همسو کردن بازیکنانم با تفکرات خودم کار آسانی نیست.

وی ادامه داد: درخشان در مصاحبه ای که در چند روز اخیر کرده است حرف بسیار درستی زدند که نمی شود در بازی فردا درخشان یا فرکی را شناخت و تلاش ما این است که در بازی فردا نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی درباره بازیکنان جوان تیم سپاهان و استفاده از آنها در طول فصل گفت: سپاهان بازیکنان جوان خوبی دارد و در بخش اول بازیکنان تیم های پایه هستند و در بخش دوم بازیکنانی مانند شریفی، علی کریمی و غیره هستند که فصل بعد تیم سپاهان را تشکیل می دهند و استفاده از این بازیکنان در طول فصل ریسک بزرگی است و امیدوارم در آینده بتوانیم با این بازیکنان جوان نتیجه بگیریم.

 

 

 

کد N527026

وبگردی