آفتاب

آمادگی هرمزگان برای انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور

آمادگی هرمزگان برای انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور

استاندار هرمزگان در دیدار با رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسرکشور آمادگی این استان را برای انعقاد تفاهم‌نامه با این مرکز را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، جاسم جادری در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، حوزه علمیه را بنیان فکری جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و با بیان این‌که «حوزه‌های علمیه مهمترین نقش را در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته‌اند» تصریح کرد: روحانیت چشم و چراغ و الگوی ملت ایران در مواجهه با سختی‌ها و مشکلات هستند.

وی با بیان این‌که «چنین حکومت اسلامی در تمام دنیا بی‌نظیر است» خاطرنشان کرد: حفظ کشور در شرایط سخت جنگ و تحریم جز با هدایت و رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ممکن نبود.

وی همچنین فعالیت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را در راستای کمک به معیشت طلاب بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: مسئولین استان هرمزگان همه تلاش خود را جهت رفاه بیشتر طلاب این استان خواهند کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تشکیل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نشان از درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری است و این مرکز منشا خدمات قابل توجهی در هرمزگان است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی نیز در این دیدار توجه به مقولات فرهنگی را در این برهه از زمان جزو ضروریات دانست.

انتهای پیام

کد N526638

وبگردی