آفتاب
کامرون:

انگلیسی هایی که به دنبال پیوستن به داعش هستند دشمن کشورند

انگلیسی هایی که به دنبال پیوستن به داعش هستند دشمن کشورند

نخست وزیر انگلیس شهروندانی را که به دنبال پیوستن به تروریست های داعش هستند، دشمنان این کشور نامید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه داون پاکستان، "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس هر گونه تلاش از سوی شهروندان این کشور برای پیوستن به تروریست های داعش در عراق و سوریه را محکوم کرد. وی با بیان این مطلب از این افراد به عنوان دشمنان کشور نام برد.

در پی تهدیدهای داعش علیه لندن، دولت انگلیس با اعلام حالت هشدار درجه دو از پیوستن خود به جبهه نبرد با تروریست های داعش خبر داد. کامرون که در جمع اعضای حزب محافظه کار سخن می گفت تاکید کرد دولتش از هیچ تلاشی برای جلوگیری از پیوستن شهروندان انگلیسی به داعش و یا بازگشت آنها به کشور فروگذار نخواهد کرد.

وی خطاب به افرادی که به دنبال پیوستن به داعش هستند گفت: اگر شما تلاش کنید به سوریه یا عراق بروید ما هر اقدامی را برای متوقف کردن شما به کار می گیریم، گذرنامه تان را می گیریم، تعقیبتان می کنیم، محکوم و زندانی تان می کنیم و حتی از بازگشتتان به کشور جلوگیری می کنیم.

کامرون این افراد را دشمنان کشور نامید و افزود: شما باید انتظار چنین مقابله ای را از ما داشته باشید. این اظهارات در حالی مطرح می شود که دولت انگلیس به دلیل پیوستن صدها نفر از شهروندان این کشور به تروریست های داعش مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

کد N526612

وبگردی