آفتاب

راه اندازی سه مرکز تحقیقات دندانپزشکی در دانشگاه آزاد

راه اندازی سه مرکز تحقیقات دندانپزشکی در دانشگاه آزاد

رییس واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز راه اندازی سه مرکز تحقیقات مواد دندانی، ایمپلنت و ترومای جمجمه فک، دهان و صورت در این واحد دانشگاهی از سوی شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش سرویس پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر افشین حراجی در چهارمین کنگره سراسری دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر باقر لاریجانی، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد در علوم پزشکی برگزار شد، با اشاره به تاریخچه برگزاری کنگره‌های دندانپزشکی دانشگاه، از تلاش‌ها و همکاری‌های تمامی استادان و دست اندرکاران برگزاری این کنگره تشکر کرد.

دکتر مهران نوربخش، رئیس کنگره هم گزارشی از برگزاری چهارمین کنفرانس سراسری دندانپزشکی ارائه داد و گفت: سالانه دو هزار نفر دانشجوی دندانپزشکی وارد دانشگاه آزاد اسلامی می‌شوند اما هنوز از نظر سرانه و بهداشت در کشور، نسبت به کشورهای پیشرفته دنیا عقب‌تریم.

دکتر عزت الله جلالیان، دبیر علمی کنگره نیز در سخنانی هدف از برگزاری چهارمین کنگره سراسری دندانپزشکی را آشنایی با چالش‌های کلینیکی و مشکلات بین رشته‌ها دانست و گفت: بیش از 120 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است که از این تعداد 40 مقاله به صورت پوستر و 50 مقاله به صورت سخنرانی پذیرفته شده است.

وی برگزاری چهار کارگاه آموزشی را از دیگر برنامه های این کنگره عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N526575

وبگردی