آفتاب
لیگ قهرمانان اروپا؛

پیروزی آرسنال با هت تریک ولبک/ شکست لیورپول و یوونتوس

پیروزی آرسنال با هت تریک ولبک/ شکست لیورپول و یوونتوس

هفته دوم از دور نخست مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های اتلتیکومادرید، مالمو، اف سی بازل، رئال مادرید، بایرلورکوزن، دورتموند و آرسنال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در گروه A رقابتها تیم فوتبال اتلتیکومادرید نایب قهرمان رقابتها در ورزشگاه بیسنته کالدرون با نتیجه یک بر صفر یوونتوس قهرمان سری آ را از پیش رو برداشت. در این بازی آردا توران در دقیقه 75 تک گل پیروزی بخش شاگردان دیه گو سیمئونه را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه مالمو سوئد با نتیجه دو بر صفر میهمان خود المپیاکوس یونان را از پیش رو برداشت. در این بازی مارکوس روزنبرگ هر دو گل مالمو را در دقایق 42 و 82 به ثمر رساند.

از گروه B رقابتها اف سی بازل سوئیس موفق شد در خانه خود تیم قدرتمند لیورپول را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. در این بازی مارکو استرلر در دقیقه 52 تک گل پیروزی بخش بازل را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه رئال مادرید در خانه لودوگوریتس بلغارستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. در این بازی ابتدا رئال با گل دقیقه 6 مارسلینیو از میزبان بلغاری خود عقب افتاد اما کریس رونالدو (25 پنالتی) و کریم بنزما (77) برای رئال گل زدند تا مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی به خانه بازگردد.

در گروه C رقابتها تیم فوتبال موناکو در زمین سنت پترزبورگ روسیه به تساوی بدون گل دست یافت. در دیگر دیدار این گروه بایرلورکوزن آلمان در خانه خود با نتیجه 3 بر یک بنفیکا پرتغال را از پیش رو بر داشت. در این بازی اشتفان کیسلینگ (25)، هیونگ مین سان (34) و هاکان چالهانوگلو (64 پنالتی) برای لورکوزن و ادواردو سالویو (62) برای بنفیکا گل زدند.

در گروه D رقابتها تیم فوتبال دورتموند آلمان در خانه اندرلشت بژیک با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی چیرو ایموبیله (3)، آدریان راموس (69، 79) برای دورتموند گل زدند.

در دیگر بازی این گروه تیم فوتبال آرسنال انگلیس در ورزشگاه امارات با درخشش دنی ولبک و با نتیجه پر گل 4 بر یک میهمان خود گالاتاسرای ترکیه را از پیش رو برداشت. در این دیدار دنی ولبک (22، 30، 52) و الکسیس سانچس (41) برای آرسنال گل زدند. در دقیقه 60 این بازی ژسنی دروازه بان آرسنال با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا توپچی ها 10 نفره به بازی ادامه دهند. بعد از اخراج ژسنی هم بوراک ییلماز در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی تک گل گالاتاسرای را به ثمر رساند.

 

کد N526332

وبگردی