آفتاب

سوارز در فیفا 15 هم گاز می‌گیرد! + عکس

سوارز در فیفا 15 هم گاز می‌گیرد! + عکس

تصاویر منتشر شده از بازی جدید فیفا 15 نشان می‌دهد طراحان این بازی عادت گاز گرفتن لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای تیم بارسلونا را هم در نظر داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، همشهری آنلاین در این مورد نوشته است: بر اساس گزارش میل‌آنلاین، سوارز با حرکت ناشایست خود،‌ گاز گرفتن کتف مدافع تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های جام‌جهانی، جهان را شگفت‌زده کرد و در پی آن فیفا او را چهار ماه از بازی محروم کرد.

اکنون کاربران بازی جدید فیفا 15 آن لحظه غیرورزشی را حین بازی با فیفا 15 بازسازی کرده‌ و آن را روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند.

به گفته کاربران این بازی، فیفا 15 به اندازه‌ای واقع‌گرایانه است که به آنها امکان می‌دهد لحظه‌ای که منجر به محرومیت چهار‌ ماهه مهاجم بارسلونا شد را با کمک آن بازسازی کنند.

البته قابلیت گاز‌ گرفتن حریف از قابلیت‌هایی نیست که بازی در اختیار کاربرانش قرار دهد. کاربران با بازنمایی صحنه برخورد بازیکنان با یکدیگر،‌ از صحنه‌هایی که سوارز با بازیکنی دیگر برخورد کرده و دهانش حالتی مشابه گاز‌ گرفتن دارد برای بازسازی این صحنه‌ها استفاده کرده‌اند.

محرومیت سوارز توسط فیفا باعث شده در بازی فیفا 15 نیز بازیکنان نتوانند برای چهار ماه از بازیکن سوارز در بازی‌های خود استفاده کنند. برای خلق این تصاویر طنز‌آلود، کاربران از بخشی از بازی استفاده کرده‌اند که در آن بازیکنان بدون محدودیت می‌توانند در برابر یکدیگر قرار بگیرند.

انتهای پیام

کد N525958

وبگردی