آفتاب

تاکید یک مقام قضایی بر حساسیت کار در دادگستری

تاکید یک مقام قضایی بر حساسیت کار در دادگستری

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در مراسم تحلیف و شروع بکار 135 نفر از نیروهای جدیدالاستخدام کادر اداری دادگستری استان بر حساسیت شغلی کار در دادگستری تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی در این مراسم با اشاره به آیه 39 سوره مبارکه نجم که می فرماید «وَأَن لَّیْسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَی» اظهار کرد: خوشبختی و بدبختی انسان در دنیا و آخرت بستگی به سعی و تلاش و عملکرد خود او دارد. تلاش و کار انسان در ساخت شخصیت وی نقش عظیمی دارد.

وی در توصیه به نیروهای جدیدالاستخدام با اشاره به جایگاه و حساسیت شغلی کار در دادگستری افزود: هر چه قدر می توانید کار کنید، پیشرفت شغلی هر فرد در گرو کار و تلاش بیشتر است.

شریفی ادامه داد: کار در دادگستری نسبت به کار در دیگر ادارات دولتی از حساسیت بیشتری برخوردار است و اشتغال در دادگستری نعمتی است بزرگ از سوی خدای متعال؛ زیرا فرد شاغل در دادگستری در جهت احقاق حق و اجرای عدالت گام برمی‌دارد.

در این مراسم، نعمتی معاون قضایی و سرپرست اداری، مالی و پشتیبانی دادگستری استان به ارائه گزارشی از مراحل جذب نیروهای جدید پرداخت و گفت: از 3750 نفر شرکت کننده در آزمون استخدامی قوه قضاییه در آذربایجان شرقی تعداد 235 نفر پذیرفته شدند.

انتهای پیام

کد N525946

وبگردی