آفتاب
آیت‌ الله نوری همدانی:

کامرون ملت بزرگ ایران را نشناخته است

 کامرون ملت بزرگ ایران را نشناخته است

قم – خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید در واکنش به سخنان ضد ایرانی کامرون گفت: سابقه استعماری انگلیس در دنیا بسیار زیاد است و آنها در طول تاریخ همواره خوی استعماری خود را نشان داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌ الله العظمی حسین نوری همدانی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با انتقاد شدید از سخنان سخیف و ضد ایرانی نخست وزیر انگلستان در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: سابقه استعماری انگلیس در دنیا بسیار زیاد است و آنها در طول تاریخ همواره خوی استعماری خود را نشان داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از پدیدآوردندگان اسرائیل، انگلیس‌ ها هستند، گفت: آقای کامرون در حالی در مورد ایران حرف زد که فکر می‌کند امروز قرن نوردهم یا بیستم است؛ آنها فکر می‌کنند هنوز در دنیا آقا هستند در حالی که آن سبو بشکسته است و دنیا بیدار شده است و ایران کشوری با عظمت و با قدرت است.

حمایت از غزه وظیفه انسانی و اسلامی است

این مرجع تقلید همچنین با اشاره به تجاوز اخیر اسرائیل به غزه اظهار داشت: در این جنگ غزه دچار آسیب‌ها و ویرانی‌های بسیاری شد.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر این که حمایت از غزه وظیفه انسانی و اسلامی است که بر عهده مردم است، اظهار داشت: علما وظیفه دارند برای مردم روشنگری کنند تا مردم برای تسکین حال و رفع خسارات غزه کمک کنند.

به گزارش مرکز حوزه وی در پایان از همه مردم درخواست کردند فردا که روز حمایت از غزه است به مردم مظلوم غزه در حد توان خود کمک کنند.
 

کد N525717

وبگردی