آفتاب
نماینده بندرعباس:

با حل مشکل تعاونی‌ها، افراد زیادی از بیکاری خلاص می‌شوند

با حل مشکل تعاونی‌ها، افراد زیادی از بیکاری خلاص می‌شوند

نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس گفت: با حل مشکلات شرکت‌های تعاونی استان هرمزگان تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان بیکار استان جذب این شرکت‌ها می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منصورآرامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای تعاون و صنعت، گفت: مشکل بیکاری بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی رو به افزایش است.

وی افزود: تعاونی‌ها را برای کاهش بیکاران توسعه و تقویت کنید، در استان هرمزگان شهر تعاونی‌ها ایجاد شده است، برای حل مشکلات تعاونی‌ها برنامه‌ریزی کنید تا در شهر قشم که به شهر تعاونی‌ها شهرت یافته بتوانند تعداد زیادی از مردم را مشغول کار کنند.

نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس، صنایع استان هرمزگان را از دیگر ظرفیت‌های بالقوه استان هرمزگان دانست که توان جذب بیکاران استان را دارد.

آرامی خطاب به وزیر صنعت متذکر شد: دستوری موکد دهید تا کارخانجات تحت نظر وزارت صنعت و تعاونی‌ها فارغ‌التحصیلانی را جذب کنند، رفع مشکل بیکاری نیازمند تدبیر، برنامه‌ریزی و دستور است.

وی از وزیر کشور درخواست کرد تا سازمان عمران و جزایر به دو جزیره هنگام و لارک توجه کند.

نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس ادامه داد: در سفر به این جزایر شاهد بودم در زمینه آب و برق، استقرار پزشک متخصص و لایروبی موج‌شکن‌ها برای اشتغال جوانان‌شان مشکل دارند، در این دو جزیره وسیله نقلیه وجود ندارد، کار سختی نیست و اعتبار زیادی نمی‌خواهد بلکه نیازمند تصمیم مدیریتی مناسب است.

انتهای پیام

کد N525641

وبگردی