آفتاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در حاشیه اکران اختصاصی فیلم؛

سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر استان زنجان، بسیارحائز اهمیت است

سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر استان زنجان، بسیارحائز اهمیت است

امیدواریم دیگر اصحاب صنعت و تولید و اقتصاد استان نیز بتوانند در مشارکت‌های فرهنگی و هنری استان حضور موثر داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر استان زنجان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم، شامگاه دیروز در حاشیه نشست با عوامل تله فیلم کیمیا به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای مرکز زنجان، گروه صنعتی خالص سازان روی زنجان و انجمن سینمای جوان زنجان، با اشاره به اهمیت به کارگیری عوامل فیلم از استان زنجان، گفت: تولید و ساخت این تله فیلم در زنجان با مشارکت بخشی خصوص و صنایع زنجان بسیار حائز اهمیت است.

مقدم با بیان اینکه وجود افراد توانمند و مشارکت این افراد و عوامل در جامعه می‌تواند بعنوان الگوی برای دیگران باشد، افزود: سرمایه گذاری بخش خصوص در حوزه فرهنگ وهنر استان زنجان بسیار اساسی و مهم است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با بیان اهمیت سرمایه‌گذاری بخش خصوص در حوزه فرهنگ و هنر استان زنجان، اظهار داشت: صنایع زنجان می‌توانند در بخش و حوزه فرهنگ و هنر اقدامات تاثیر گذار داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افراد جامعه زنجان و مسئولین باید قدر این افراد را در مشارکت و سرمایه گذاری‌های فرهنگی را درسطح استانی و ملی باشند، تصریح کرد: امیدواریم دیگر اصحاب صنعت وتولید و اقتصاد استان نیز بتوانند در مشارکت‌های فرهنگی و هنری استان حضور موثر داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان دستگیری این افراد را در این راستا مهم ارزیابی کرد و گفت: این حرکت فرهنگی با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی اولین اقدام دراین بخش بوده است.

این مسئول فرهنگی در استان زنجان، با بیان اینکه تا پایان سال جاری شاهد نمایش و اکران تولیدات سینمایی با حضور عوامل تولیدات هنری در زنجان خواهیم بود، افزود: سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی مهم‌تر از سرمایه‌های مادی در جامعه هستند.

وی در پایان سخنان خود، با اشاره به حضور هنرمندان کشوری در استان، گفت: این اقدامات می‌تواند باعث رشد بیش از پیش فرهنگ و هنر کشور باشد.

ساخت این فیلم با مشارکت بخش خصوصی به تهیه کنندگی یوسف مرادلو در شرکت خالص سازان روی زنجان و بخشی نیز در کشور ترکیه به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا صادقی جهانی ساخته شده است، که این فیلم قبل از اکران رسمی شامگاه دیروز در تالار هنر فرهنگسرای امام زنجان برای هنرمندان و عوامل تولید این فیلم با حضور بازیگر توانمند «مهدی هاشمی» اکران شد.

کد N525426

وبگردی