آفتاب
سردار فضلی خبر داد:

رونمایی پنج هزار کتاب در پنجمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

رونمایی پنج هزار کتاب در پنجمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

در این نمایشگاه از چهل و چهارمین تقریظ مقام معظم رهبری با عنوان یاوران صادق رونمایی شد. همچنین در نمایشگاه امسال هشتصد عنوان کتاب تحت عنوان مقاومت اسلامی نیز رونمایی شد.

جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین از رونمایی پنج هزار کتاب در ارتباط با دفاع مقدس در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی فضلی در اختتامیه پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: امسال سعی شد که این نمایشگاه در خانه و جایگاه اصلی خود یعنی باغ موزه دفاع مقدس و در جوار شهدای گمنام دفاع مقدس برگزار شود که در این راستا همه نهادها و سازمان‌های مربوطه از جمله بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی و بنیاد شهید و همه عزیزان همکاری‌های خوبی داشته‌اند.

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال از 145 غرفه تشکیل شده بود که نسبت به سال گذشته 18 درصد رشد داشته که علاوه بر آن ما 60 غرفه جانبی دیجیتال نیز داشته‌ایم.

جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه پنجمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از دو زاویه دارای اهمیت بود، اظهار داشت: اول اینکه در این نمایشگاه از چهل و چهارمین تقریظ مقام معظم رهبری با عنوان یاوران صادق رونمایی شد. همچنین در نمایشگاه امسال هشتصد عنوان کتاب تحت عنوان مقاومت اسلامی نیز رونمایی شد.

فضلی بیان کرد: در نمایشگاه امسال به صورت کل از پنج هزار کتاب در ارتباط با دفاع مقدس رونمایی شد.

رئیس ستاد پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دفاع مقدس در پایان با اشاره به برنامه‌های دفاع مقدس در سال 93 تصریح كرد: امسال قدم‌های بسیار خوبی در این راستا برداشته شد که به نظر من مهمترین آن بازنمایی 32 عملیات دفاع مقدس در 32 سپاه استانی در سراسر کشور بود.

کد N525273

وبگردی