آفتاب

تیراندازی در گورستان جان دختر 11 ساله را گرفت

تیراندازی در گورستان جان دختر 11 ساله را گرفت

دختر یازده ساله وقتی همراه مادرش برای شرکت در مراسم خاکسپاری به گورستان رفته بود، از سوی یکی از مهمانان حاضر در مراسم هدف شلیک گلوله قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش جام جم، هستی یازده ساله همراه خانواده اش از چهار محال و بختیاری برای شرکت در مراسم خاکسپاری یکی از اقوامشان روز پنجم مهر امسال به گورستانی در شهر مسجد سلیمان رفت.

چند نفر از پسران فامیل به رسم دیرینه با سلاح هایی که داشتند شروع به تیراندازی هوایی کردند.

هستی با دیدن این صحنه بشدت ترسید. دست و پایش می لرزید و از مادرش خواست گورستان را ترک کنند که ناگهان گلوله ای به دخترک اصابت کرد و نقش بر زمین شد. در پی این حادثه، دخترک به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش ها برای نجات او بی نتیجه ماند و جانش را از دست داد. در پی این حادثه، والدین دختر یازده ساله با حضور در پلیس آگاهی شهرستان مسجد سلیمان شکایت کردند.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی جسد هستی به پزشکی قانونی منتقل و کارآگاهان جنایی برای دستگیری عامل حادثه به گورستان اعزام شدند.

با تحقیق افراد حاضر در محل معلوم شد، پسر بیست ساله ای که از اقوام صاحب عزا بوده با شلیک گلوله جان هستی را گرفته و پس از حادثه متواری شده است.

با فرار عامل حادثه، او تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفت: به دلیل رسم دیرینه در مراسم خاکسپاری خواستم تیراندازی کنم که حادثه رخ داد و قصد کشتن کسی را نداشتم و از مرگ دختر یازده ساله ناراحت هستم. با اعتراف متهم، برای او قرارقانونی صادر شد.
کد N525223

وبگردی