آفتاب

برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرمانداران سه استان گلستان، خراسان شمالی و سمنان

برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرمانداران سه استان گلستان، خراسان شمالی و سمنان

نگاه دولت تدبیر و امید به مقوله اموزش بسیار روشن است و به منظور توانمندسازی نیرو‌ها و کارکنان دستگاههای حاکمیتی و اجرایی، دوره‌های آموزشی مناسبی برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: جایگاه فرمانداری یک جایگاه حاکمیتی است و در رأس همه دستگاههای اجرایی شهرستان قرار دارد.

به گزارش ایلنا از بندرگز، علی اصغر طهماسبی در نشست با کار‌شناسان و کارکنان فرمانداری بندرگز افزود: طبق مصوبه شورای مدیران معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از این پس به همراه مدیران کل این معاونت، مهمان فرمانداریهای ۱۴ شهرستان استان گلستان خواهیم بود.

او هدف از حضور معاون و مدیران کل حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در فرمانداری‌ها را در وهله اول آشنایی هر چه بیشتر با محیط کاری و کار‌شناسان فرمانداری‌ها و همچنین تبادل نقطه نظرات و مسائل مختلف در حوزه فعالیت فرمانداری‌ها برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: تمام مسائل سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و... شهرستان باید توسط کار‌شناسان فرمانداری‌ها رصد شود.

او ادامه داد: نظارت دقیق و عمیق فرمانداری‌ها بر فعالیت ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان، باعث وقوف بیشتر این دستگاه‌ها بر امور اجرایی و مأموریتهای محوله آنها خواهد شد.

طهماسبی اظهار کرد: درباره طرح ساماندهی دریا برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب با ارائه طرح توسط استانداری، در وزارت کشور بودجه مناسبی جهت ساماندهی سواحل استان گلستان در شهرهای بندرگز، بندرترکمن و گمیشان تخصیص داده شده است که مرحله اول آن به استان پرداخت شده است.

او در ادامه از برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرمانداران سه استان گلستان، خراسان شمالی و سمنان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با میزبانی گلستان به عنوان استان پایلوت در کشور در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به مقوله اموزش بسیار روشن است و به منظور توانمندسازی نیرو‌ها و کارکنان دستگاههای حاکمیتی و اجرایی، دوره‌های آموزشی مناسبی برگزار خواهد شد.

 

کد N525137

وبگردی