آفتاب

بیرانوند: ظریف اظهارات منتسب به وی را تکذیب کند

بیرانوند: ظریف اظهارات منتسب به وی را تکذیب کند

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از وزیر امور خارجه خواست سخنان منتسب به وی در شورای روابط خارجی آمریکا را تکذیب کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهرام بیرانوند در اخطاری مستند به اصول 152 و 154 قانون اساسی، در جلسه علنی امروز اظهار کرد: در برخی رسانه‌ها مطالبی مطرح شده که کام همه ما را تلخ کرده است. جملاتی به آقای ظریف منتسب شده که ما امیدواریم ایشان آن را تکذیب کند.

وی افزود: از قول آقای ظریف گفته شده که ایشان در شورای روابط خارجی آمریکا گفته اگر در بحث هسته‌ای با ما تفاهم نکنید در انتخابات آتی مردم ما را حذف خواهند کرد. مفهوم این حرف این است که ما را حذف می‌کنند و به غرب‌ستیزان رای می‌دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اظهارات اهانت به مردم است؛ چرا که خط قرمز مردم منافع ملی است و خواست و اراده آنها، خواست و اراده رهبری و امام است؛ لذا ما از آقای ظریف می‌خواهیم این صحبت‌ها را تکذیب کنند.

بیرانوند اضافه کرد: این زیبنده وزیر خارجه نیست که از تحریم آن هم در مقابل کسانی که از آن به عنوان سلاح کشتار جمعی استفاده می‌کنند کسب رای و سوء استفاده جناحی کند.

وی با بیان اینکه قانون اساسی در اصول 152 و 154 به صراحت تکلیف ملت را در برابر قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبرین مشخص کرده، از وزیر خارجه خواست تا یک دیپلمات انقلابی باشد.

انتهای پیام

کد N525068

وبگردی