آفتاب
ابومازن:

برای پایان اشغالگری اسرائیل به دادگاه لاهه رجوع می‎کنیم

برای پایان اشغالگری اسرائیل به دادگاه لاهه رجوع می‎کنیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، تهدید کرد در صورت ناکامی شورای امنیت برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی به دادگاه لاهه رجوع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، "ابومازن" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تهدید به رجوع به دادگاه لاهه برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی کرد.

وی اظهار داشت: در صورت شکست شورای امنیت در ایجاد جدول زمانبندی برای پایان اشغالگری اسرائیل ، به دادگاه لاهه رجوع خواهیم کرد.

خاطرنشان می شود ابومازن اخیرا در دیدار با "فرانسوا اولاند" رئیس جمهور فرانسه در پاریس، از آمادگی خود برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در مقابل عقب نشینی این رژیم از مرزهای اشغالی ۱۹۶۷ خبر داد و بر اهمیت استقلال فلسطینیان بو برپایی دولت فلسطینی در مرزهای سال 1967 تاکید کرد.

وی افزود: زمان پایان وضعیت کنونی و مصادره اراضی کرانه باختری و قدس اشغالی فرا رسیده است واین امری است که ما با ترسیم مرزهای بین دو طرف بر اساس سال 1967 خواهان تحقق آن هستیم.

ابومازن همچنین تاکید کرد که طرح مورد حمایت کشورهای عربی است و برای پیگیری آن به شورای امنیت خواهد رفت و باید طولانی ترین اشغال تاریخ که از سال 1948 آغاز شده پایان یابد و مسیر ظلم تاریخی ملت ما تصحیح شود.

کد N524713

وبگردی