آفتاب

تصرف خانه‌های فلسطینیان به دست شهرکنشین‌های صهیونیست در قدس

تصرف خانه‌های فلسطینیان به دست شهرکنشین‌های صهیونیست در قدس

گروهی از شهرک‌نشین‌های صحیونیست با یورش به منطقه مسکونی سلوان، به مجتمع‌های مسکونی و چند آپارتمان فلسطینیان یورش بردند و درگیری‌هایی میان آنها و فلسطینیان شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، گروهی از شهرک‌نشین‌ها با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی و جمعی از نمایندگان گروه افراطی "العاد" بامداد امروز با جمله به منطقه سلوان واقع در قدس اشغالی با ساکنان این منطقه درگیر و 10 ساختمان و 23 آپارتمان متعلق به فلسطینی‌ها را تصرف کردند.

گروه تندروی العاد ادعا می‌کند که مالکیت ساختمان‌های مسکونی واقع در منطقه استراتژیک نزدیک باب المغاربه در جنوب مسجدالاقصی از آن یهودی‌هاست.

شاهدان عینی از وقوع درگیری شدیدی میان شهرک‌نشین‌ها و فلسطینیان در این منطقه خبر دادند که در اثر آن چند فلسطینی و چند پلیس رژیم صهیونیستی آسیب دیدند. چند تن از فلسطینی‌هایی که در این درگیری آسیب دیدند، برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

فلسطینی‌ها از عملیات یهودی‌سازی وسیعی که در منطقه در حال انجام است نگران هستند به ویژه اینکه گروه العاد به تازگی 29 کانون شهرک‌نشینی را در منطقه برپا کرده است.

خبرگزاری وفا به نقل از فخری ابودیاب، یکی از اعضای کمیته دفاع از زمین‌ها و اموال سلوان اعلام کرد: شهرک‌نشین‌ها خانه‌هایی را که خالی از سکنه بود به جز یک مورد که با زور و غافلگیری ساکنان آن همراه شد، تصرف کردند.

انتهای پیام

کد N524316

وبگردی