آفتاب
موسوی لارگانی در نطق میان دستور مطرح کرد:

مردم اصفهان از رسانه ملی ناراضی‌اند

مردم اصفهان از رسانه ملی ناراضی‌اند

با شعار و سیاسی کاری و پرداختن به مشکلات جناحی نمی‌توان مشکلات را حل کرد/آب آشامیدنی کلان شهر اصفهان، فلاورجان و برخی از شهرستان های دیگر جیره بندی شده، تالاب گاوخونی خشکیده و سوغات این تالاب گرد و غبار و نمکی است که بر سر مردم اصفهان می ریزد و به زودی به تهران هم سرایت می کند.

 نماینده مردم فلاورجان از شیوه انعکاس مسئله خشکی زاینده‌رود توسط رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه صداوسیما تصویر روشنی از عمق این زخم کاری (خشکسالی زاینده رود) نشان نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در نطق میان دستور خود  گفت: با شعار و سیاسی کاری و پرداختن به مشکلات جناحی نمی‌توان مشکلات را حل کرد، همچنین در باب اقتصاد باید از تولید ملی حمایت شود و اخذ چندباره و سلیقه ای مالیات به خصوص مالیات بر ارزش افزوده در مناطق مختلف و فشار شدید سازمان امور مالیاتی به بخش خصوصی به ویژه فشار بر صنعت گران در تضاد کامل با منویات مقام معظم رهبری در باب حمایت از تولید ملی است.

وی ادامه داد: از هیأت مذاکره کننده ایرانی می خواهم تا اصل عزت را نیز در کنار حکمت و مصلحت به صورت ویژه مبنای عمل و گفتار خود قرار دهند چرا که مذاکرات نباید عزت ملت آزاده ایران اسلامی را خدشه دار کند همچنین انتظار داشتیم رئیس جمهور محترم در سخنرانی خود در سازمان ملل پاسخ گزافه گویی های کامرون و اوباما را به صورت محکم و علنی می داد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس نهم در ادامه درباره بی توجهی به تاریخ، افتخارات و ظرفیت های فراوان استان اصفهان از سوی مدیران دولت های چند سال اخیر، گفت: پس از گذشت نزدیک به یک دهه از شروع خشکسالی زاینده رود به نظر می رسد هنوز مسئولان کشوری عمق فاجعه و تبعات زندگی سوز آن را در پایتخت فرهنگ، صنعت و هنر ایران جدی نگرفته اند.

وی افزود: گویا مسئولان کشور هنوز به خیال خود اصفهان را شهری برخوردار و سرسبز می‌دانند و شاید هنوز نام اصفهان عزیز ما که می آید، غرفه های خیس سی و سه پل و بوستان های مصفای حاشیه رودخانه را مجسم می کنند اما باید بگویم این سال ها باید حال و هوای اصفهان را از آه دل کشاورزان شرق، غرب، شمال و جنوب استان شنید و سراغ زنده رود زندگی آفرین را از عکس های قدیمی آلبوم پدربزرگ ها گرفت.

موسوی لارگانی در ادامه به شدت نارضایتی مردم اصفهان از رسانه ملی اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه صداوسیما تصویر روشنی از عمق این زخم کاری (خشکسالی زاینده رود) نشان نمی‌دهد.

وی ادامه داد: آیا مطلع هستید روستاهای ما در حال خالی شدن از سکنه است و آیا می دانید مردم به شغل های کاذب روی آورده اند و فقیرانه روزگار می گذارنند، ما در این سال های اخیر حتی نتوانستیم در افتتاح تونل سوم هم موفقیتی داشته باشیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: آب آشامیدنی کلان شهر اصفهان، فلاورجان و برخی از شهرستان های دیگر جیره بندی شده، تالاب گاوخونی خشکیده و سوغات این تالاب گرد و غبار و نمکی است که بر سر مردم اصفهان می ریزد و به زودی به تهران هم سرایت می کند. 

کد N523948

وبگردی